Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]ole bavian


 Del

Recommended Posts

In-game navn: ole bavian

 

SteamIDSTEAM_1:1:57315853

 

Alder: 24

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg mener selv at jeg er kompetent som betjent. De første mange, mange timer af min tid på Stavox blev allokeret hos tjenesten og jeg har af den grund ufattelig meget erfaring. Min egen oplevelse er egentlig også, at jeg er meget fair når jeg omgår mig hos den almene borger 🙂 jeg er altid lyttende og rækker ikke bare ud efter andre, bare fordi jeg har autoritet.

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

For mig er RP-oplevelsen kernen i det hele. Jeg vil enormt gerne være en drivende faktor i, at folk har det sjovt og hygger sig. Det er jeg helt sikker på jeg kommer tættere på, hvis jeg kan stå i den ledende rolle og være med til at have en stemme der kan blive hørt.

Det står mig nært at give det gode humør videre til den næste 😄 

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:

ikke på nværende tidspunkt 😄 

  • +Rep 6
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

 

Ole du sku altid en god betjent og er enormt aktiv stort +rep herfra 

Plus selvom du ikke er betjent er du stadig god til at støtte den kære bankboks med de mange bøder du altid får xD 

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Evolv skrev:

+REP 

 

Ole du sku altid en god betjent og er enormt aktiv stort +rep herfra 

Plus selvom du ikke er betjent er du stadig god til at støtte den kære bankboks med de mange bøder du altid får xD 

Amen jeg bløder fandeme penge i de her dage 🤣

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæmpe +REP

 

 

• Virkelig sød og venlig!
• Han er tit Betjent

• Han er en god betjent som kan reglerne og ikke giver urealistiske bøder som mange andre gør

• Han har en hjerne. som MANGE andre betjente på stavox åbenbart ikke har.

• Han er moden, sjov MEN  kan også blive seriøs når det kommer til det.

• Han kan træffe gode beslutninger

Han burde 100% Blive Vice. 
Han er jo også vores kære BAVIAN🐵

Held og lykke min kære elskede BAVIAN ❤️

//Mufasa Sarraf

Mig.png

Redigeret af Mufasa Sarraf
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

- Har meget minimalt kendskab til færdselsloven på Stavox

- Meget negativ person

 

Det er åbenbart et kæmpe problem for ham, at han får en bøde på 10k (fremfor konfiskeringen af sin bil) efter han selv giver sin gangmember adgang til bilen og gangmemberen bruger bilen til at køre betjente ned. Generelt så er han ofte negativ over alt og skal efterfølgende brokke sig i OOC over, at han får en bøde for noget, som han kan læse direkte i færdselsloven.

  • +Rep 2
  • Sjovt 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Smlfn skrev:

-rep

- Har meget minimalt kendskab til færdselsloven på Stavox

- Meget negativ person

 

Det er åbenbart et kæmpe problem for ham, at han får en bøde på 10k (fremfor konfiskeringen af sin bil) efter han selv giver sin gangmember adgang til bilen og gangmemberen bruger bilen til at køre betjente ned. Generelt så er han ofte negativ over alt og skal efterfølgende brokke sig i OOC over, at han får en bøde for noget, som han kan læse direkte i færdselsloven.

Damn. Du giver mig -rep med nogle øjne, der ikke har henblik på politiet

 

Du har jo ikke en sagelig begrundelse. At jeg ikke kender én regel, er ikke ensbetydende med, at jeg ikke er orienteret med resten - eller skal man kende ALLE ud og ind, før man ved noget som helst?

 

At du mener jeg er en negativ person, må du vel selv om. Men hvis du skal vurdere, f.eks noget som har med vice at gøre, hvorfor bedømmer du mig så ikke som betjent og ikke som en borger?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, bavian skrev:

Damn. Du giver mig -rep med nogle øjne, der ikke har henblik på politiet

Jeg snakker nemlig om politiarbejdet, da det er en generel observation jeg har, at du ikke har styr på færdselsloven. Har givet et eksempel i minusreppet, hvor du heller ikke havde kendskab til det.

 

 

6 minutter siden, bavian skrev:

Du har jo ikke en sagelig begrundelse. At jeg ikke kender én regel, er ikke ensbetydende med, at jeg ikke er orienteret med resten - eller skal man kende ALLE ud og ind, før man ved noget som helst?

Tror lidt du misser pointen. Jeg nævner til dig, da jeg giver dig bøden, at det står i færdselsloven. Efterfølgende vælger du alligevel at tude i OOC, selvom du er blevet gjort bekendt med, at det var en færdselslov. Det er mere din personlighed jeg prøver at give et eksempel på her (toxic af).

 

 

7 minutter siden, bavian skrev:

At du mener jeg er en negativ person, må du vel selv om. Men hvis du skal vurdere, f.eks noget som har med vice at gøre, hvorfor bedømmer du mig så ikke som betjent og ikke som en borger?

Igen. Det er en generel observation, at du ikke kender til færdselsloven. I dette eksempel giver jeg et eksempel fra dig både Out-of-Character som person og din kendskab til færdselsloven, som selvfølgelig også spiller ind i dit politiarbejde, selvom du var borger her.

  • +Rep 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.