Hop til indhold
Stavox

[Afslået] satff andsøgning-william


fishermann619

Recommended Posts

denne andsøgning er nr 2 :)

 

Ingame navn: WILLIAM


SteamID:  STEAM_0:1:174373088


IRL Navn: william


Alder: 12 ½

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jaah jeg har lidt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  jeg kan tage mig sammen på de rigtige tids punkter.
opføre mig som jeg skal og lytte til andre og ikke kund mig / andres meninger og oplysninge. I kan jo altid fyre mig hvis jeg ikke gøre i arbejde god det ville jeg forståe

jeg syndes selv at jeg er god til at snakke med andre mennesker og holde hovede køligt:).

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:jeg har lidt altså !menu !xban og sådan noget

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja jeg kan snakke dansk noglelunde englesk og lidt tysk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på alle dage. jeg er på servern hver dag

mandag: 15:15-22

tirsdag: 15:00- 18

onsdag: 15:15-22

torsdag: 15:00-18

fredag: 14:30 til jeg ikke magter mere

lørdag: fra jeg står op til jeg går i seng

søndag: fra jeg står op til-20:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:jeg har en far en mor en søster andet jeg er lystfisker og spejder 

 0
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.