Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - BoostedAnimal


BoostedAnimal

Recommended Posts

Ingame navn: BoostedAnimal

 

SteamID: STEAM_0:0:45197944


IRL Navn: Magnus Tobias Pedersen


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Har haft admin på både css og minecraft servere!

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg er selv meget "moden" af min alder, jeg mener også at jeg har okay styr på reglerne og hvis det er kan jeg altid lige læse dem om igen :D jeg kan godt finde ud af at holde en god tone i sammenhæng med skænderi/ admin cases og barer normalt :D

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej da desværre

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver dansk 100% flydende og jeg bruger altid min mic når jeg skal snakke med andre!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på alle dage i ugen det er kun om onsdagen jeg ikke har så meget tid, jeg er tit på om eftermiddagen og aftenen i hverdagen og i weekenden er jeg på hele dagen!

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg går til fodbold hvor jeg skal til kamp hver onsdag hvor jeg også har meget sent fri fra skole så har ikke meget tid om Onsdagen til at være på serveren men ellers har jeg ikke mere :D jeg har også 300 timer i gmod dsv men for nyligt har jeg ikke spillet andet så jeg har fået 200+ timer siden jeg begyndte at spille på serveren!

 

God dag :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Troede ikke helt på du faktisk lavede en da jeg sagde du skulle gøre det xD
Men som sagt så er du en flink person og en rar person.

Du kan tage noget sjovt når man laver et tårn med dig imens du er afk også ;D

 

Ja som sagt er det jo et +Rep fra mig, dog synes jeg godt du kunne pynte din fine ansøgning lidt mere med nogle flere ord.

Så ville det være meget godt at lære lidt mere om hvordan du er.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.