Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Warmarcus


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

1 time siden, Migos skrev:

KÆMPE - REP

Altså, nu har jeg sku' godt nok ikke rigtig spillet Stavox i noget tid, men da jeg gjorde, kan jeg huske, at du var den mest irriterende unge, man kunne møde. Du kaldte admin hele tiden over det mindste. Du kunne ikke klare at tabe eller ikke få ret. Du er seriøst til grin. Du var elendig til alt. Du var der endelig bare for at sige det på god gammel dansk. Hvis du nogensinde bliver accepteret, er Stavox 110% dødt og gået konkurs.

Tak for rep migos, kan måske godt være den gang. for hvad over 4 mnd siden. Gør jeg ikke længere det er spild af min og staffs tid

  • Ban 1
  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må erkende det nok bliver et neutralt rep

Du er utrolig hjælpsom, både til gamle og nye spilere, i like that - dog er du lidt inaktiv, samt holder sig meget i baggrunden - var du mere aktiv, og mere fremvisende i rp-scenarier, så folk kunne lære dig at kende, kunne jeg sagtens se dig som en god staff!

 

Good luck!

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, TeNtE skrev:

Jeg må erkende det nok bliver et neutralt rep

Du er utrolig hjælpsom, både til gamle og nye spilere, i like that - dog er du lidt inaktiv, samt holder sig meget i baggrunden - var du mere aktiv, og mere fremvisende i rp-scenarier, så folk kunne lære dig at kende, kunne jeg sagtens se dig som en god staff!

 

Good luck!

Tak for informationen TeNtE, det ville jeg tage til mig of prøve at forbedre det til senere scenarier 🙂

  • Sødt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep 

 

-Arrogant lille møg unge der mener han kan reglerne men blev mod bevist gang på gang 

-Glad for at diskotere 

-Han tuder helt vildt meget hvis han ikke får sin vilje lige som et eller andet lille barn 

 

det var alt fra Tonni B her. men gid jeg kunne sige held og Lykke meeeeen det ka jeg sku ik 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Warmarcus
Du har en helt speciel evne til at være komplet ignorant overfor dine egne handlinger, du kalder case over det mindste, i det fleste tilfælde er der ingen regelbrud begået, udover de 30 du selv har lavet. 
Du kan på ingen måde tage ansvar og opfører dig som en moden dreng, og da slet ikke holde hovedet koldt.

Du har intet at lave i noget som helst velfungerende staff team.

Hvis du virkelig mener det med at være staff, så lad vær med at være fjendtlig nu og blive sure på os der stemmer dig ned, men tag det til dig og tænk over hvordan alle andre kigger på dig.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Lolly skrev:

Kære Warmarcus
Du har en helt speciel evne til at være komplet ignorant overfor dine egne handlinger, du kalder case over det mindste, i det fleste tilfælde er der ingen regelbrud begået, udover de 30 du selv har lavet. 
Du kan på ingen måde tage ansvar og opfører dig som en moden dreng, og da slet ikke holde hovedet koldt.

Du har intet at lave i noget som helst velfungerende staff team.

Hvis du virkelig mener det med at være staff, så lad vær med at være fjendtlig nu og blive sure på os der stemmer dig ned, men tag det til dig og tænk over hvordan alle andre kigger på dig.

Tak for din response Lolly, Jeg ville på ingenmåder virke fjendtlig med jeres stemning eller REPs alt efter hvad ud fortrækker og kalde det.
Jeg ville suge det til mig du fortælle og huske mere på det for fremtiden. Kam godt genkende mange af de ting de fleste af jeg kommer med og mange af dem har jeg rettet.
Ved jeg har været en idiot og et dumt menneske. Men ville selv mene at jeg har gjordt det bedre på det sidste års tid. Mit case forbrug er blevet skruet gevaldigt ned i forhold til sidst jeg spillede. Nu har jeg dog haft en 4 mnd pause eller sådan.

Og til alle jeg ikke har svaret, jeg læser og tager jeres kritik til mig. Det er ikke fordi jeg ikke ville svarer jer men svarer på dem jeg føler der passer bedst at svare på som Fx lolly's i dette omfang

VH Warmarcus

  • Stop dig selv 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Ariana Grande.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.