Hop til indhold
Stavox

[Afslået] admin ansøgning?


LAST WARNING

Recommended Posts

 

Ingame navn: buck.
 
SteamID: STEAM_0:1:6224595
 
IRL Navn: Mikkel Emil Marcussen.
 
Alder: 15


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej jeg har ikke været admin før


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg kan godt lide at hjæpe folk og Jeg går meget op i at, ting bliver gjort ordentlig og bliver færdiggjort på en god måde og
Er meget god til darkRP og hvor af de 272 timer er på stavox


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det kan jag !ban !kick !goto


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: jeg bruger min mic hele tiden men jeg er ordblind

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg er på om onsdag  fredag og lørdag

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej, jeg synes at jeg er kommet godt igennem alle spørgsmål og føler at alt er som det skal være.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.