Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mio


TristanGamingDK
 Del

Recommended Posts

Hej Gulddreng. Jeg siger til dig, at du ikke skal bygge på vejen. Jeg har ikke sagt, at du ikke må bygge i spawn. Jeg har kun sagt, at du ikke skulle bygge på vejen. Jeg har faktisk gentagne gange sagt at du ikke skal bygge på vejen. Jeg har sagt det så mange gange, at jeg var nødt til at finde reglen for dig. Selv efter at du har fjernet det, tænker jeg, at du har forstået det.  Men du spawne det igen efter jeg har leavet serveren hvor jeg så joiner og siger til dig at du skal stoppe med at spawne props  på vejen. Og så fjerner dine props du havde på vejen. Selvom du er borgmester, må du ikke spawne props på vejen det står tydeligt i reglerne,  det er kun er betjente, der i visse tilfælde må bygge på vejen.






Regel. 4.12

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, 𝓜𝓲𝓸 skrev:

Hej Gulddreng. Jeg siger til dig, at du ikke skal bygge på vejen. Jeg har ikke sagt, at du ikke må bygge i spawn. Jeg har kun sagt, at du ikke skulle bygge på vejen. Jeg har faktisk gentagne gange sagt at du ikke skal bygge på vejen. Jeg har sagt det så mange gange, at jeg var nødt til at finde reglen for dig. Selv efter at du har fjernet det, tænker jeg, at du har forstået det.  Men du spawne det igen efter jeg har leavet serveren hvor jeg så joiner og siger til dig at du skal stoppe med at spawne props  på vejen. Og så fjerner dine props du havde på vejen. Selvom du er borgmester, må du ikke spawne props på vejen det står tydeligt i reglerne,  det er kun er betjente, der i visse tilfælde må bygge på vejen.






Regel. 4.12

Hej 𝓜𝓲𝓸

det giver ikke nogen mening det du skriver og siger

Link til kommentar
Del på andre sites

Du må som betjent godt bygge ting på vejen, hvis det kan gøre rp'en bedre, uden at være for meget til gene.
Du skal som Borgmester ikke bygge på selve vejen, men du må godt bygge inde i spawn og lige ude foran, så længe du ellers følger regel 12.6
Vejen der drejer ind forbi spawn tæller også som offentlig vej, og her må du ikke bygge som borgmester.

Se billede:

 luZi0Ka.png

 

 

Mio har ikke gjort noget forkert, i at fortælle dig, at du ikke skal bygge der.

Desuden skal du lade vær med at ignorere det han siger, og bare spawne det igen. Er du uenig kan du kontakte en højere rangeret staff eller som du har gjort nu, lave en klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.