Hop til indhold
Stavox
  • -5

Færdselsloven - Trafiklys


TristanGamingDK
 Del

Spørgsmål

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 3

jeg er enig med gulddreng. Dette vil forbedre serverens rp og potentielt set skaffe flere spillere da mange nu til dags faktisk gerne vil spille realistisk og ikke blive hivet fat i midt i det hele. og hvis første skridt mod det er at introducere nye færdselslove så er det hvad der skal til. 🖕

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1
19 timer siden, Bondo skrev:

Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem

"Dark RP is a non-serious roleplay"

 

Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv.

2 minutter siden, Bondo skrev:

Det er jo så løgn fordi jeg kender flere som faktisk følger det

 

Det kan godt være du kender flere som gør. Men det er ikke alle i hele FiveM.

Redigeret af Dan Landmand
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
19 timer siden, Bondo skrev:

Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem

"Dark RP is a non-serious roleplay"

 

I FiveM anvender de det sådan, men der er "INGEN", der faktisk følger det. Jeg tror, det kunne være meget sjovt i Garry's Mod. 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Dan Landmand skrev:

 

Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv.

Det er jo heller ikke det jeg siger det jeg siger er at personen som har lavet Dark RP lavede det ikke for at det skulle blive Seriøst

5 minutter siden, Dan Landmand skrev:

 

Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv.

 

Det kan godt være du kender flere som gør. Men det er ikke alle i hele FiveM.

Jeg siger jo heller ikke at der er alle i FiveM som holder for rødt men der er stadig rigtig mange som holder for rødt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -1
På 24/10/2023 den 5:50 PM , rome skrev:

+rep 

godt forslag🥰

 

 

På 22/10/2023 den 3:57 PM , Nova0912 skrev:

Er faktisk enig med dette forslag om at det kunne være realistisk med trafiklys reglen at skulle stoppe for rødt. De fleste nye spillere får jo ikke den videm om at man bare må køre over for rødt, og dette forvirre dem ekstremt meget. 

Enig @rome 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • -3
1 minut siden, Dan Landmand skrev:

 

I FiveM anvender de det sådan, men der er "INGEN", der faktisk følger det. Jeg tror, det kunne være meget sjovt i Garry's Mod. 😉

Det er jo så løgn fordi jeg kender flere som faktisk følger det

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.