TristanGamingDK Skrevet September 18, 2023 Del Skrevet September 18, 2023 (rettet) Jeg syns man skal holde tilbage for rødt syns jeg ikke giver mening i Færdelsloven Redigeret Oktober 23, 2023 af Gulddreng Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
4 lysestage Besvaret September 18, 2023 Del Besvaret September 18, 2023 (rettet) Enig det ville lave meget bedre rp, og det ville redde hele serveren der vil være mere end 10 spillere efter denne opdatering. Redigeret September 18, 2023 af lysestage Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
3 Huse Besvaret September 18, 2023 Del Besvaret September 18, 2023 jeg er enig med gulddreng. Dette vil forbedre serverens rp og potentielt set skaffe flere spillere da mange nu til dags faktisk gerne vil spille realistisk og ikke blive hivet fat i midt i det hele. og hvis første skridt mod det er at introducere nye færdselslove så er det hvad der skal til. 🖕 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 West Besvaret September 18, 2023 Del Besvaret September 18, 2023 Ja, trafiklys er seje! #LegaliserTrafiklys Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Migos Besvaret September 21, 2023 Del Besvaret September 21, 2023 Jeg undskylder meget, fordi jeg sagde sandheden til dig, som nogen ikke kunne lide. Ari, hovsa, her er et glas mælk, min fine ven.🥛 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Dan Landmand Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 (rettet) 19 timer siden, Bondo skrev: Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem "Dark RP is a non-serious roleplay" Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv. 2 minutter siden, Bondo skrev: Det er jo så løgn fordi jeg kender flere som faktisk følger det Det kan godt være du kender flere som gør. Men det er ikke alle i hele FiveM. Redigeret Oktober 24, 2023 af Dan Landmand Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nova0912 Besvaret Oktober 22, 2023 Del Besvaret Oktober 22, 2023 Er faktisk enig med dette forslag om at det kunne være realistisk med trafiklys reglen at skulle stoppe for rødt. De fleste nye spillere får jo ikke den videm om at man bare må køre over for rødt, og dette forvirre dem ekstremt meget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TristanGamingDK Besvaret Oktober 24, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 24, 2023 Øh nej 16 timer siden, Bondo skrev: Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem "Dark RP is a non-serious roleplay" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dan Landmand Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 19 timer siden, Bondo skrev: Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem "Dark RP is a non-serious roleplay" I FiveM anvender de det sådan, men der er "INGEN", der faktisk følger det. Jeg tror, det kunne være meget sjovt i Garry's Mod. 😉 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bondo Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 2 minutter siden, Dan Landmand skrev: Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv. Det er jo heller ikke det jeg siger det jeg siger er at personen som har lavet Dark RP lavede det ikke for at det skulle blive Seriøst 5 minutter siden, Dan Landmand skrev: Noget andet at tænke over bare fordi beskrivelsen siger at det er "non-serious roleplay". Betyder det ikke nødvendigvis at en server ikke kan definere det selv. Det kan godt være du kender flere som gør. Men det er ikke alle i hele FiveM. Jeg siger jo heller ikke at der er alle i FiveM som holder for rødt men der er stadig rigtig mange som holder for rødt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dan Landmand Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 2 minutter siden, Bondo skrev: Det er jo heller ikke det jeg siger det jeg siger er at personen som har lavet Dark RP lavede det ikke for at det skulle blive Seriøst Det ved du jo så faktisk ikke helt. For hvis det bare har været en intern joke så kan du godt se. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 rome Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 +rep godt forslag🥰 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 TristanGamingDK Besvaret September 19, 2023 Forfatter Del Besvaret September 19, 2023 (rettet) På 18/9/2023 den 1:50 PM , lysestage skrev: Fejl Redigeret September 30, 2023 af Gulddreng Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 TristanGamingDK Besvaret September 25, 2023 Forfatter Del Besvaret September 25, 2023 På 21/9/2023 den 9:02 PM , Migos skrev: Jeg undskylder meget, fordi jeg sagde sandheden til dig, som nogen ikke kunne lide. Ari, hovsa, her er et glas mælk, min fine ven.🥛 😀 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 TristanGamingDK Besvaret November 1, 2023 Forfatter Del Besvaret November 1, 2023 På 24/10/2023 den 5:50 PM , rome skrev: +rep godt forslag🥰 På 22/10/2023 den 3:57 PM , Nova0912 skrev: Er faktisk enig med dette forslag om at det kunne være realistisk med trafiklys reglen at skulle stoppe for rødt. De fleste nye spillere får jo ikke den videm om at man bare må køre over for rødt, og dette forvirre dem ekstremt meget. Enig @rome Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-1 TristanGamingDK Besvaret November 27, 2023 Forfatter Del Besvaret November 27, 2023 På 24/10/2023 den 12:09 PM , Bondo skrev: Det er jo så løgn fordi jeg kender flere som faktisk følger det Arh Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-2 TristanGamingDK Besvaret September 30, 2023 Forfatter Del Besvaret September 30, 2023 På 18/9/2023 den 1:50 PM , lysestage skrev: Enig det ville lave meget bedre rp, og det ville redde hele serveren der vil være mere end 10 spillere efter denne opdatering. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-3 Bondo Besvaret Oktober 23, 2023 Del Besvaret Oktober 23, 2023 Prøv og høre her hvis i er enige med at man skal holde for trafiklys så skrid ind i fivem "Dark RP is a non-serious roleplay" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
-3 Bondo Besvaret Oktober 24, 2023 Del Besvaret Oktober 24, 2023 1 minut siden, Dan Landmand skrev: I FiveM anvender de det sådan, men der er "INGEN", der faktisk følger det. Jeg tror, det kunne være meget sjovt i Garry's Mod. 😉 Det er jo så løgn fordi jeg kender flere som faktisk følger det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TristanGamingDK
Jeg syns man skal holde tilbage for rødt syns jeg ikke giver mening i Færdelsloven
Redigeret af GulddrengLink til kommentar
Del på andre sites
18 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts