Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning ;)


SilentWraith

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: THEButterflys
SteamID: STEAM_0:1:88776677
IRL Navn: THEButterflys Rigtige navn: Bastian
Alder: 13 år 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg, jeg er også admin på NRGaming serverne og så har jeg også være admin på en dansk server kaldt Silentduty men den er lukket ned nu. På NRGaming servern har jeg moderator (den er engelsk) og da silenduty var åben havde jeg normal admin

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere tolvmodig med dem der skal have hjælp af admin end andre og mere retfærdig og er også meget flink. Og jeg kigger reglerne igennem vær anden dag.

Så er jeg også rigtig god til engelsk vilket giver en fordel hvis jeg skal tale med en engelsk person der har joined servern og taller engelsk så jeg er også kan talle engelsk til ham og få ham ud af serveren hvis altså det bliver nødvendigt 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja det har jeg og det bruger jeg tit på NRGaming servern som jeg også nogle gange er på. Bruger den stort set vær gang jeg er inde. Inde på NRGaming serveren var der faktisk en kamp mod alle staff om hvem der var best til ULX og jeg kom på 2. pladsen ud af 12 andre sååå det er også bare lige et exemple på hvor god jeg er. :)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan tale flydende dansk og tæt på at kunne snakke flydende engelsk. Jeg er født og opvokset i danmark.

I mine dansk timer for jeg stortset altid at vide at jeg har klaret det godt og det er sådan noget med diktat og stavelse af så som gamle dags ord 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Mandag: 15:00 - 21:00

Tirsdag: 15:00 - 21:00 

Onsdag: 15:00 - 21:00

Torsdag: 15:00 - 21:00

Fredag: 15:00 - 23:00 Ca.

Lørdag: 10:00 - 23:00 Ca.

Søndag: 10:00 - 21:00

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke rigtig nej 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, X-ive 'csgomassive.com said:

Syntes aldrig jeg har set dig på Stavox

Hihi nej men der er jo også så mange mennesker så det er ikke lige altid man ligger mærke til folk

15 minutes ago, Houston said:

Det ser ud til, at du ikke har læst nedestående:

 

Jeg ved desvære ikke hvad du snakker om fordi jeg har fuldt ud skrevet hvad jeg skulle have skrevet ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.