Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Tente Physgun abuse


langemanden
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lange
Staff ingame navn: Tente
Dit SteamIDSTEAM_0:1:63838432
Staff SteamIDSTEAM_0:0:561752291

Tidspunkt for hændelse: 22:56 igår eller i forgårs ka ikke huske.
Forklar situationen: det der sker er at, jeg kommer kørede i min bil med lidt højt fart. Jeg når ikke og dreje efter som jeg ser der står en person omme bag den bil jeg er ved at kører ind i, og kører så der efter ind i den. Efter det så bliver jeg så lige pludsligt smidt op i luften, ud af det blå og bliver smadret ind i træet og min moter går efter i stå. Ved ikke hvorfor det skulle ske, men det havde Tente åbenbart brug for at gøre fordi det mente at det var ok. Det føler jeg ikke, og efter gjorde han ikke noget ved det nej nej han lod bare som ingen ting og trollede videre. Det skal sige der var ikke troll på dette tidspunkt, kl var kun 11 og jeg var lige kommet på næsten her, det var først efter der var troll.
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/1q8i4FCF4tv3yy/d1337889LrDc?invite=cr-MSw5SDksNDQzNzU5Myw

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lange - Drillepind ville gerne lav troll, og blev bedt om at spørge alle spillere om det var iorden der var troll - alle spillere sagde ja, og som jeg umiddelbart forstod det, var du også med på dette troll. Du fyrede selv biler rundt i luften mm. Som self ikke er iorden, det var heller ikke meningen at det skulle være så vildt et “skub”. Jeg prøvede at få din bil væk fra at nosse op på taget, og at du skulle dø ved at køre ind i bygningen, men det gik dsv lidt for vildt for sig, det beklager jeg selvfølgelig fra min side af

 

- TeNtE

Redigeret af TeNtE
Link til kommentar
Del på andre sites

der var ikke troll på dette tidspunkt, jeg var næsten lige joinet det tidspunkt. Jeg havde ikke fyret biler rundt der, det helt 2 forskellige dage det der. Jeg fik ban igår for at skubbe din bil med min som du legit gav en time for, det klip der er fra aftnen før så det passer ikke det du siger (kig på klokke sættet). Der var jeg joinet og havde taget min bil ud, efter det ser denne bil ude på vejen og prøver at dreje forbi den det når jeg så ikke fordi jeg var for høj fart og du vælger at smæk mig op i træet. Uden at komme hen til mig inden endda. Du sagde først til mig efter at der var troll. Du kan også se jeg skrev i staff chatten fordi jeg blev sur, og jeg ikke vidste hvorfor du gjorde det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg ved ikke hvad i syntes om det her, men det syntes jeg ikke er iorden for jeg ved ikke hvornår der troll eller ikke. Det ved jeg først når i skriver det i chatten, eller laver den der pop op besked, og det havde du ikke der. Du sidder jo rent faktisk og lyver, ved at sige jeg havde kastet biler osv... men det passer sjovt nok ikke med klokkesættet hvis du kigger efter datoen og klok jeg blev bannet, og så på klippet. 

Redigeret af langemanden
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lange. 

Jeg har aldrig oplevet admins skrive i chatten eller "popop"-besked, at det er okay at troll - jeg tog det som en selvfølge, da folk kastede rundt med props, og nogle nok også med biler. Jeg beklager selvfølgelig hvis det ikke er blevet reklameret med at troll er påbegyndt, det skal jeg selvfølgelig nok gøre obs på fremadrettet. 
Da du uheldigvis døde, og respawnede, sagde du et eller andet til mig, som du syntes var nederen, hvor jeg svarede, at vi bare kunne stoppe troll så, hvis du havde noget imod det, hvor du ikke svarede mig, og egentlig efter begyndte selv at troll med.

Jeg beklager hændelsen med bilen, det var ikke meningen det skulle gå så vidt med min physgun.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er forskelligt, hvordan troll bliver annonceret, og om det overhovedet gør det. Det vigtigste er, at alle er med på at der trolles.

Det har så tydeligvis ikke været tilfældet her, og det er beklageligt. Jeg er overbevidst om, at Tente ikke vil have kastet med bilen, hvis ikke at han troede, at alle var med på troll.

 

Det er selvfølgelig beklageligt, og Tente vil være opmærksom på det i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.