Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage Flænser


langemanden
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:Lange
Staff ingame navn: Flænser
Dit SteamID: STEAM_0:1:63838432
Staff SteamID: STEAM_0:1:782767400

Tidspunkt for hændelse: 22-08-23 15:44
Forklar situationen: jeg bliver åbenbart bannet for gentagende regelbrud, og det forstår jeg ikke når det eneste var jeg gjorde var carban. Det som jeg er mest sur over er at Flænser bliver en lille smule pigesur fordi jeg skubber til hans bil og vælger at fjerne min bil og give mig (1 times) carban ja du hørte rigtig en time. Det som jeg ved er at det er politiets arbejde at smide mig ud han kunne have ringet til politiet, men nej nej fordi han er jo staff og misbruger det ved at give mig en times carban hvilket er fuldstændig forkert.
Bevis: tjek logs og scenen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lange jeg kan se at jeg har været lidt for hurtig lige i den sag her.. Du kører gentagende gange ind i mig og jeg havde set det som min bil havde mistet liv det gjorde den ikke ergo har jeg været for hurtig med strafuddelingen her.. Det beklager jeg det kommer ikke til at ske igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.