Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage Silent


langemanden
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lange
Staff ingame navn: Silent
Dit SteamIDSTEAM_0:1:63838432
Staff SteamID: STEAM_0:1:58808704

Tidspunkt for hændelse: 20. aug. 2023 21.43
Forklar situationen: Så det der sker er at jeg bliver bannet for ltap+cdm, hvilket slet ik er fair. For det første, har jeg ikke cdm nogle jeg prøvede ja det rigtig men ramte ham aldrig som sådan så cdm kan han ik kalde det. Så bliver jeg åbenbart os bannet for Ltap, hvilket jeg slet ikke forstår hvorfor da jeg egentlig var igang med politi rp. Hvor efter jeg så leaver for at undgå fængsel for det må man godt så længe der går over 30 min, i det jeg ser at jeg så er bannet uden han overhovedet havde prøvet at komme i kontakt med mig og sagt grunden. Så nej leavede ikke for at undgå en straff, leavede da jeg var igang med et rp scenarie. Han gad ikke engang at vente bare lige til at jeg kom tilbage, nej han bannede mig bare på stedet for nu står jeg her og ikke ved hvad jeg er bannet for.
Bevis: tjek ghost scene evt

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter hvad jeg kan huske fra casen, og det der ledte op til den, kan jeg huske at du havde ramt mathias med din bil som så gjorde at han skød på dig, du havde så callet en RDM case som jeg tog, hvor udkommet så var at det ikke var RDM, mens jeg snakker med dig forsøger du at kører mathias ned og rammer ham i processen. Mathias caller så en CDM case som jeg også tager, Jeg tp'er til mathias, mig og mathias går så lidt væk for ikke at forstyrrer politiet som har stoppet dig. Jeg kigger så på ghost fra mathiases case og kan se at du har ramt ham, jeg ville så tage en snak med dig omkring situationen, hvor jeg så finder ud af at du har leaved, Jeg checker så lige op på hvornår og ser ghost, der kom jeg frem til at du godt viste at casen var omkring dig, og hændelsen som lige var sket.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu leavede jeg egentlig pga jeg var igang med politi rp, og hvordan fanden skulle jeg vide du var i case som omhandlede mig hvorfor skulle han calle efter som han lige havde skudt mig giver jo ingen mening. Du kan jo legit se det på ghost scenen at jeg var i gang med rp og ikke din case for så havde jeg bare været afk og ventede vidste var jeg vidst du var i case med mig. Du ku evt vente indtil jeg kom på igen og så Hive fat i mig, men nej nej du ejer jo alt når du staff så du banner mig bare uden at fortælle hvorfor. Da jeg faktisk var igang med noget andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mathias vælger at calle CDM, da han nu mener at der er gået forlang tid melllem at han skød på dig til at du forsøger at hævne dig. 21:33:05 skyder mathias på dig og 21:34:07 er dit første forsøg på at hævne dig, her bliver du ramt af en multivan som forhindre dig i at kører ham ned, ellers går der til 21:34:38 til at du forsøger igen (jeg med på at det er der omkring jeg tp'er til dig, og du ville nok have prøvet at hævne dig tidligere så har sat noget af tiden af, så det nok ca. passer til hvis jeg ikke havde tp'et). Men selv med det mener jeg også selv at der er gået forlang tid til at du hævner dig.
 

har os lige taget et extra kig på ghostscenen hvor jeg kan se at da mathias fortæller mig "Nu har lange prøvet at kører mig ned mens du stod og snakkede med ham" (her går jeg under jorden for at se hvor lang tid det er siden han har skudt på dig til at du hævner dig) hvor du så svare "jeg ramte dig jo ik" mathias svare så "det gjorde du lange" hvor du så vælger at leave lige efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 21/08/2023 den 9:09 PM , langemanden skrev:

jeg leavede fordi jeg var komme i konflikt med politiet lige efter mathias sagde det der, hvor jeg ik havde set dig for det jeg blev smidt ud af bilen af politiet. da de så giver mig en bøde vælger jeg at leave, så det du siger er helt forkert.

Det ændrer jo ikke på den anden situtation. Hvis du ved, at der er en case rettet mod dig, skal du jo ikke leave, ellers betegnes det som LTAP. At du i mellemtiden rp'er videre er helt fint, men det betyder jo ikke at du kan leave serveren, selvom du gør det for at undgå en rp-situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

har jo ikke vidst han har callede, det var sjovt nok derfor jeg leavede. Havde ikke leavet vidst det var jeg vidste at han havde callet over mig. Han ventede jo ikke engang, for at se om jeg kom ind igen han gav mig ikke en chance for at tage ind snak med mig, istedet for at banne mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg lige fået en video fra Silent, af ghost scenen af selve situationen.

Jeg har lige svært ved at tro på, at du ikke vidste at casen foregik, da Silent ellers TP'er til Mathias lige ved siden af dig, hvor du endda vender dig om og kigger på dem, og har mulighed for at høre dem snakke. Da Silent har hørt hvad Mathias har sagt, flyver han ned i jorden, og det er her du leaver.

 

Der går cirka 30 sekunder fra at Silent tp'er væk fra dig, til at du ser Mathias igen, og forsøger at køre ham ned. Her vil alt have været i orden, hvis du fortsatte med at forsøge at dræbe ham. Men så går der cirka 20 sekunder, hvor du kører lidt væk igen, og det enlig ser ud til, at du har opgivet at dræbe ham. Her vil jeg mene, at du ikke kan hævne dig længere, da du ikke aktivt forsøger at dræbe ham længere. 

 

Desuden skal du lade vær med at forsøge at køre ham ned midt i casen, hvor Silent bliver nødt til at flyve lidt rundt efter dig...

Redigeret af Zenoxxi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.