Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests på Bread og Adder og Omar Hussein og Martin Do


Plys
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Plys
Spillerens in-game navn: Bread og Adder og Omar Hussein og Martin Do
Dit SteamID: STEAM_0:0:131154834
Spillerens SteamID: Bread  = STEAM_0:0:54173496 og Adder = STEAM_0:0:147303363 og Omar Hussein = STEAM_0:0:144841602  og  Martin Do = STEAM_0:1:160396054
Tidspunkt for hændelse:02:23:22, 02:31:29, 02:32:31
Hvilke regler er blevet brudt: RDM 
Hvad skete der: Jeg går hen til spawn og så bilve jeg skudt uden en god grund og jeg slår også i spawn så bilve jeg skudt igen uden en god grund
Beviser: Ved hvorfor man ikke kan se dem 

 

Redigeret af Plys
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Plys.

Jeg kan skam godt forstå, at det bestemt ikke har været en sjov oplevelse. Jeg har fået tjekket ghost-scenen igennem, og vil snarest muligt tildele personerne en passende straf. Det er selvfølgelig helt fair, hvis folk gerne vil hygge sig lidt inde på serveren om natten, men dette indebærer dog at alle parter er med på den. Hermed skal folk altså respektere, hvis andre spillere ikke gider at inddrages, og dette kan gøres på flere forskellige måder. I tilfældet her, havde spillerne sådan set også rig mulighed for lige at spørge dig, og på den måde sikre sig at alle parterne var enige. Dette blev dog ikke gjort, og det har så medført udfaldet af situationen her. Hvis du skulle have nogle eventuelle spørgsmål eller andet i forhold til din ban-request, er du velkommen til at kontakte mig her via forum eller gennem Discord.
 

Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.