Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mathias igen...............


El Capitan
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: kiwi Nugget
Staff ingame navn: Mathias 
Dit SteamID: STEAM_0:0:90526161 
Staff SteamID: STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 19:00-20:00 ish
Forklar situationen: 
Punkt 1 

Det starter med at Mrmikkel og jeg vil lave en demonstration ude foran PD, imod et betjent vi mener der skal demotes, Mathias står og kigger på, og vælger at kaste mig op i luften op og ned, med sin physic gun uden at sige noget. Jeg tænker lidt wtf, og bare spiller videre. 

Punkt 2 

Det var cirka 1 time senere omkring 20:00 tiden, hvor jeg er hitman og bare går rundt og venter på mit næste offer, jeg står ved den røde pakkeboks, hvor der også står andre personer. Jeg ser 10 meter længer ned af fortovet, Mathias der har frozet en spiller, og de diskutere dit og dat. Hvorfor froze en spiller lige ved siden hvor der ret mange andre spiller? Jeg går over for at se hvad der forgår, og de taler bare om at hvor længe han kan stå frozen der osv. Mathias vælger at skyde TenTe som betjent uden nogen god grund, og derefter finish ham med en "stopbilting"

Jeg synes ikke det er okay Mathias kan trolle, og abuse imens der er mange spiller inde på servern, og gøre det midt i byen, nu hvor staffs skal være et forbillede for andre spiller. 
Bevis: intet bevis

hilsen Kiwi 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej kiwi kan lige starte med det jeg best kan husk at frozen den spiller som det gik ud over se og erkender det var dumt men tænker ik på det tidspunkt og det heller ik min interesse at trolle 

Og det ved pd mener jeg ik jeg tog fat dig men hvis gjorder så ved bare sprøger hvorfor du ik sagde til mig jeg gjorder 

Men ser godt ud bliver irriteret over det

Når jeg kommer på igen snakker med en hos hvad der skal ske kan se hvad du mener for at sige lige ud det dumt fra min side af 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej kiwi det med tente ved jeg den ik var god men der kom os kun af mig og tente havde lidt sjovt og ik ment som troll men kan se nogen har taget det på den måde og nu har jeg lige kigget på ghost tilbage i til i går hvor du mener jeg tog fat i dig kan jeg så jeg os gjoder og grunden til dig var fordi mrmikkel var bag som sad fast i et prop eller hvad det nu var også i det jeg sku have fat i kommer du dsv ind for an også få jeg fat i dig og ik mikkel så det var en felj ik noget jeg gjoder fordi i spanwet skilte på pd

 

 

Redigeret af Mathias.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

I første episoden, er det fordi at han skal løfte MrMikkel fri som stod bag dig, og han kom så til at ramme dig i stedet. Det kunne han selvfølgelig godt have forklaret dig i situationen for at undgå forvirring.

 

Det er korrekt, at det ikke virker til, at der har været grund til at freeze spilleren, og for en god ordens skyld, vil det nok give bedre mening at flytte spilleren et mere privat sted hen, hvis det var nødvendigt.

 

Den sidste del, hvor han skyder Tente er ikke så smart gjort, men er nok ligeså meget Tente skyld, da de havde det lidt sjovt sammen. Det skal der også være plads til, men måske ikke lige iblandt andre spillere, samtidig med at han laver staffarbejde.

 

Vi beklager episoderne og snakker med Mathias om det.


Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.