Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator ansøgning


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Ingame navn: Mit Ingame navn er Dimitri Petrenko
SteamID: Mit steam id er STEAM_0:1:92847878
IRL Navn:  Mit rigtige navn er Daniel!.
Alder:  Jeg er 12 år gammel!. Bliver 13 her den 22 september, eller i overmorgen :P 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været mod på 2 server!. Den ene hed noget med MomseRP, og den anden kan jeg ikke huske hvad jeg hed!. :) 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har god erfaring med at være moderator!. Godt til at håndtere og tage fat om admin sager, men det meste af tiden vil jeg nok, være on Duty, på server 2 da det er det bedste map ifølge min mening!. :) . Vil ikke sige jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, men alligevel lidt  :P Har ikke rigtigt nogen grund til den :) 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kender godt ulx, og de admin commands osv... :) 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan snakke dansk og skrive flydene dansk!. Kan også snakke lidt russisk, og skrive lidt russisk men det gælder vist nok ikke :P. Bruger tit min mic, og bruger den nogen gange for tit så nogle, gange får jeg en kugle i hovedet, eller en tur i fængslet :P 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har mulighed for at være på fra 15:30-22:00, og kan sagtens være på i weekenderne!. 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke rigtigt nej men vil blive glad hvis jeg blev accepteret!.

Tak fordi i tog jer tid til at læse denne ansøgning!.

--------------------------------------------------------------------

-Dimitri Petrenko!. 

Вшьшекш шы щгееф руку

Oversættelse!.

Dimitri er ude :P 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.