Hop til indhold
Stavox

Opfattelse af regler ifb. RP


West
 Del

Recommended Posts

Jeg havde det virkeligt sjovt i går, det fandme lang tid siden jeg har oplevet så god rp på Stavox. Trist at der endte med at komme så mange uheldige situationer pga. folk caller over de mindste ting på serveren nu. Reglerne er slet ikke lavet til rp efterhånden

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Kender ikke situationen fra i går, men du skriver:

37 minutter siden, Bims skrev:

Hvis du som betjent vælger at stille dig helt op til hegnet til et aflukket område hvorpå en masse "farlige røvere" befinder sig, så fortjener du også et pandeskud, hvis du ikke følger de kriminelles instrukser om at forlade området.

Det er der jo allerede en regel for, som tillader jer at gøre dette (3.10)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde det også sjovt igår, Men vi så var nogle der skød lidt uden at rigtigt tænke os om. Nogle troede der stadig var kos og andre noget helt andet. Det er ikke kun fordi jeg fik perm for det, men som @Farid NOrd også siger, at det burde være åbenlyst at når politiet kommer, vil der jo self komme,  disse skudepisoder. Og hvor nogle ikke "rigtigt" tænker over de konsekvenser det har, og blot bare ville have noget fedt rp sammen med serveren

Redigeret af Huldreng
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Huldreng skrev:

Og hvor nogle ikke "rigtigt" tænker over de konsekvenser det har, og blot bare ville have noget fedt rp sammen med serveren

Skal man forstå det du skriver sammenlagt med det Farid skriver, at “1.2 til spillernes fordel” betyder, at spillere må bryde regler bare hvis de har det sjovt med det?

Lyder lidt kaotisk. Hvis I vil have en gyldig grund, så må der jo være et KOS-skilt. “Blokken” forbinder jeg ikke umiddelbart med et tydeligt KOS-skilt

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Smlfn skrev:

Skal man forstå det du skriver sammenlagt med det Farid skriver, at “1.2 til spillernes fordel” betyder, at spillere må bryde regler bare hvis de har det sjovt med det?

Lyder lidt kaotisk. Hvis I vil have en gyldig grund, så må der jo være et KOS-skilt. “Blokken” forbinder jeg ikke umiddelbart med et tydeligt KOS-skilt

Eneste årsag til at der skete regelbrud, var fordi vi var så mange mennesker, hvorpå alle ikke var indforstået med hvad der foregik. Vi alle ejede heller ikke dørene til Kirken, vi var blot en stor gruppe, som ønskede faktisk at lave noget på serveren. At man fejlagtigt skyder en betjent, burde give en løftet pegefinger fe.ks og ikke en direkte straf. 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Farid NOrd skrev:

At man fejlagtigt skyder en betjent, burde give en løftet pegefinger fe.ks og ikke en direkte straf. 

Hvis man bryder reglerne kan man risikere en straf. Har man gjort det ved en fejl er det selvfølgelig uheldigt, men det er op til staffen at vurdere om der gives straf eller advarsel i tilfældet. 
Igen, kender ikke til situationen i går, men ud fra det I skriver virker det mere som om, at I er forarget over at have modtaget straffe for at have brudt reglerne. 

Redigeret af Smlfn
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Smlfn skrev:

Hvis man bryder reglerne kan man risikere en straf. Har man gjort det ved en fejl er det selvfølgelig uheldigt, men det er op til staffen at vurdere om der gives straf eller advarsel i tilfældet. 
Igen, kender ikke til situationen i går, men ud fra det I skriver virker det mere som om, at I er forarget over at have modtaget straffe for at have brudt reglerne. 


måske bliver man forvirret, fordi det er så forskelligt fra staff til staff. Har set flere hundrede spillere løfte deres biler, hvor de fik en løftet pegefinger. Men i går modtog Musti 5 minutters jail for dette. Så man kan jo tit og ofte ikke regne straffen ud, før man får den. Har før kastet med biler foran staff uden konsekvens, men nogle staffs er så fanget i deres blå navn, at de SKAL straffe. 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

YO YO YO BIMS 💋

Dub på dub du kommer med! 🥩

synes det er en rigtigt godt forsalg du kommer med. 🤩

helt sikker på at dette vil styrke serveren, med din ide! 

den måde du tænker højt på, og kommer frem til de her ideer er helt fasenerne 🥶 

synes også det øv at vi har mistede en af de bedste spiller, på serveren, på sådan en lille ting 😱

 

+rep fra mig! det helt bestemt 

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Er sku' helt enig Bims, det er sku ved at være for latterligt. Det hele burde handle om at have en god grineren. Men det kan man ikke få mere derinde fordi alt er regler, og seriøs rp, selvom der ikke findes rp derinde mere næsten. Mvh Thomas

 

Enig med dig. +rep

  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Farid NOrd skrev:

"Gråzone -> Spillernes problem" 

 

Jeg nød virkelig det RP der foregik, jeg havde helt glemt at det kunne ske herinde. Synes generelt det er utroligt ærgerligt, at det føles som om der skal straffes, ved enhver mulighed. Ofte er det bedre med en advarsel, hvorefter man så vælger at straffe spilleren for gentagende regelbrud. Det burde være åbenlyst, at hvis man som betjent vælger at opsøge et sted som "Blokken", så skal der opstå skudepisoder. 

Jeg føler at NOGEN for staff teamet ikke gider og sætte sig ind i spillers perspektiv, og se det for spillers  synsvinkel. Hvilket er ret nederen, hvis de har mulighed for at give en spiller en straf, så gøre de det. I stedet for at se det for spillers synsvinkel og bare give dem en reminder, på hvordan det lige fungere, så vælger de at give en straf, når der ikke helt har vært behov for det. Føler NOGEN staffs er virkelige magtliderlig

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.