Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Bananna


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Farid Nord
Staff ingame navn: Bananna
Dit SteamID: STEAM_0:0:93775432
Staff SteamID: STEAM_0:0:189044768

Tidspunkt for hændelse: 23:35 ish ?
Forklar situationen:

 

Jeg kører rundt med Musti og Abdi. Vi ligner alle sammen hinanden og benytter en stjålet bil. Vi bliver derefter ramt af en politibil under vores flugt, hvor jeg ryger ud af bilen og bliver downed (jeg er føreren af bilen) Vi går derefter i dialog og forklare politimanden, at han ikke kan vide hvem der kørte, da vi alle er ens og der ingen tydelige tegn var. Politimanden vælger at arrest mig, på baggrund af at jeg blev downed, da vi blev ramt.

 

Jeg snakker derefter med Bananna om dette, fordi at dette ikke har noget med RP at gøre, at jeg bliver downed. Det skal nævnes, at jeg intet problem har med Bananna, og/eller han staff arbejde. Jeg vil dog mene, at du ikke kan vælge, at gå ud fra en der er downed, efter en bil er påkørt, da dette ikke omhandler andre beviser, end hvordan spillet er lavet. Jeg vælger at sætte dette op imod, hvis man genkender spillere, eller benytter andre former for spilegenskaber, til at gå ud fra hvem der gjorde hvad, uden at benytte en dialog med konkrete beviser. Det er lidt imod "passager gjorde intet galt" reglen

 

 

PROBLEM = Går ud fra gamemechanics og ikke siturationen = imod reglen omkring at det skal være tydeligt hvem der kørte = jeg skulle ikke have været fængslet


Bevis: ghost scene i guess

Redigeret af Farid NOrd
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker det er rimelig tydeligt hvem der kørte bilen, når det kun er føreren af bilen der kan dø i en kollision, med mindre bilen sprænger i luften. Så det er helt fint at bruge denne viden i sit RP.

Der er intet gjort galt her.

I stedet kan I, N ORD, lade være med at udnytte de mindste små mikroskopiske huller i reglerne, det vil gøre alle langt mere tilfredse 😄

Redigeret af Zenoxxi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.