Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Silent


Deagle Mester
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Deagle Mester
Staff ingame navn: Silent
Dit SteamID: STEAM_0:1:158268564
Staff SteamID: STEAM_0:1:58808704

Tidspunkt for hændelse: 23:03:40-23:11:05
Forklar situationen: CA 22:56:20 stopper jeg "John Boe" og "Crusher" ved krydset mellem mekaniker og Lægehuset for at køre i en stjålet bil, John Boe løber mod Danske Bank hvor jeg løber med jeg ser så Anders Buch som løber hen og tazer ham jeg løber så tilbage til bilen som Crusher stadig sider i hvor han har haft nogen af 15 sekunder hvis ikke mere til at nå at hoppe ud af bilen men vælger ikke og gøre det jeg skyder ham ud af bilen med battering ram og vælger derefter og arrest ham 22:56:36. Silent Teleporter til mig 23:03:40 hvor han spørger om hvorfor jeg arrester ham informere så om han sad i en stjålet bil og vælger ikke og hoppe ud selvom han har haft rig mulighed til at gøre det i. vi står og snakker til 23:11:05 hvor han vælger jobban mig i 15 minutter  (7 minutter og 25 sekunder efter han tp,er  og 14 minutter og 29 sekunder efter jeg arrested Crusher)
Bevis:  Ghostscene 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Deagle Mester

Det er selvfølgelig ikke noget du kunne have vist, men det er faktisk min konklusion du klager over. Silent og jeg sad sammen og snakkede på discord, hvor vi snakkede om sagen og jeg sagde du skulle have et jobban. Det er helt korrekt at Crusher har opholdt sig i bilen, men det er ikke hele konteksten til sagen. Crusher har været en passager i en bil kørt af hans ven, om han ved det er stjålet eller ej har du reelt set ingen idé om. Hvilket du også gør klart når du melder over radioen “Passageren er også blevet arresteret, da det er Crusher, så han har været medvirkende til det tænker jeg.” Du vælger altså at arrestere ham grundet formodningen, om han nok har været medvirkende. Du skriver også han har haft rig mulighed for at hoppe ud af bilen, men John Boe flygtede til fods, da du rimeligt hurtigt fik hans bil neutraliseret. Hvis du refererer til man skal så vidt muligt forsøge at hoppe ud af bilen, såfremt den forsøger at flygte fra politiet, har jeg svært ved at se, hvordan den gør sig gældende her. Bilen bliver stoppet efter et par sekunder af første tegn på at du ønskede den stoppet og personen der har gjort noget ulovligt flygtede til fods. Crusher er blot forblevet i en stillestående bil.

Det virker også til du klager over Silent var lidt lang tid om det, men det tænker jeg vil lade ham svare på.

Redigeret af Nichzar
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Deagle, jeg teleportere 23:03:40, hvor jeg siger "Hej Deagle" jeg kan så se at du er igang med noget rp og venter lidt til at det ser ud til at det er færdigt, hvorefter jeg spørger hvorfor det var at du valgte at arreste Crusher, her begynder du så at forklare at det var fordi han sad i en bil der var stjålet. Imens vi snakker prøver fangerne at flygte, og jeg siger i kan lige gøre det her færdigt også kommer jeg igen. Du dør så i rp'en og jeg teleportere så igen hvor vi begynder at diskutere hvorvidt det var at Crusher skulle arrestes. Imens vi diskutere, snakker jeg med Nichzar om scenariet, hvor han også mener at han ikke skulle arrestes for det. Hvorefter jeg prøver at forklare hvorfor det var at han ikke skulle arrestes, og du modtager derfor et Jobban i 15 min. Tænker også det ville være bedre at vi havde en dialog istedet for at jeg bare lukket den, og sagde sådan er det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Nichzar skrev:

Hey Deagle Mester

Det er selvfølgelig ikke noget du kunne have vist, men det er faktisk min konklusion du klager over. Silent og jeg sad sammen og snakkede på discord, hvor vi snakkede om sagen og jeg sagde du skulle have et jobban. Det er helt korrekt at Crusher har opholdt sig i bilen, men det er ikke hele konteksten til sagen. Crusher har været en passager i en bil kørt af hans ven, om han ved det er stjålet eller ej har du reelt set ingen idé om. Hvilket du også gør klart når du melder over radioen “Passageren er også blevet arresteret, da det er Crusher, så han har været medvirkende til det tænker jeg.” Du vælger altså at arrestere ham grundet formodningen, om han nok har været medvirkende. Du skriver også han har haft rig mulighed for at hoppe ud af bilen, men John Boe flygtede til fods, da du rimeligt hurtigt fik hans bil neutraliseret. Hvis du refererer til man skal så vidt muligt forsøge at hoppe ud af bilen, såfremt den forsøger at flygte fra politiet, har jeg svært ved at se, hvordan den gør sig gældende her. Bilen bliver stoppet efter et par sekunder af første tegn på at du ønskede den stoppet og personen der har gjort noget ulovligt flygtede til fods. Crusher er blot forblevet i en stillestående bil.

Det virker også til du klager over Silent var lidt lang tid om det, men det tænker jeg vil lade ham svare på.

nu klager jeg ikke over tiden satte bare tidpunkter for det var nemmer og finde rundt i ghostscenen men mest over jeg har fået jobban fordi jeg anholdte en person, der sad i en stjålet bil, men ikke hoppede ud af bilen, da jeg stoppede den. Det er det samme som hvis en bil flygter fra politiet og har haft mulighed for at hoppe ud. kan man også anholde dem for at medvirke. Det er præcis det, jeg gør her, dog ikke for at flygte, men for at medvirke til tyveriet af en bil, da han ikke sprang ud af den.

 

 

 

2 timer siden, Silent skrev:

Hej Deagle, jeg teleportere 23:03:40, hvor jeg siger "Hej Deagle" jeg kan så se at du er igang med noget rp og venter lidt til at det ser ud til at det er færdigt, hvorefter jeg spørger hvorfor det var at du valgte at arreste Crusher, her begynder du så at forklare at det var fordi han sad i en bil der var stjålet. Imens vi snakker prøver fangerne at flygte, og jeg siger i kan lige gøre det her færdigt også kommer jeg igen. Du dør så i rp'en og jeg teleportere så igen hvor vi begynder at diskutere hvorvidt det var at Crusher skulle arrestes. Imens vi diskutere, snakker jeg med Nichzar om scenariet, hvor han også mener at han ikke skulle arrestes for det. Hvorefter jeg prøver at forklare hvorfor det var at han ikke skulle arrestes, og du modtager derfor et Jobban i 15 min. Tænker også det ville være bedre at vi havde en dialog istedet for at jeg bare lukket den, og sagde sådan er det.

som sagt klager jeg ikke over tiden satte bare tidpunkter for det var nemmer og finde rundt i ghostscenen

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa,
Zenoxxi og jeg har kigget nærmere på ghost scenen samt diskuteret situationen igennem.
Det vi er kommet frem til er at du Deagle Mester ikke skulle have arresteret Crusher som var passageren i bilen.
Grundlaget for den beslutning er, at der ikke er én eneste betjent som har set om Crusher deltog eller på anden måde vidste af bilen var carjacket. 
Efter at have set på ghost, så vidste Crusher godt at bilen var stjålet, men det ved I betjente ikke, fordi han meget vel kunne have været blevet samlet op i villaerne. Dette er selvfølgelig reelt fordi at føreren af bilen faktisk er ejeren af bilen, så derfor kan en passager tro at bilen ikke er stjålet.

 

Vi har fundet fire muligheder for at kunne arrestere passagerer i denne situation:

  1. Havde en betjent set Crusher stå ved siden af bilen og hoppet ind i bilen samtidigt med at den var stjålet, så man godt vidste at Crusher vidste at bilen var stjålet, så kunne man arrestere Crusher for at være medvirkende.
  2. Havde bilen flygtet fra politiet (Hvilken den ikke gjorde i den her situation) og der havde været mulighed for at passageren kunne have været hoppet ud af bilen, men i stedet valgte at blive i den, så kunne man have arresteret passageren for medvirkende til flugt fra politiet.
  3. Den sidste mulighed for at arrestere passageren, havde været at man havde bedt personerne i bilen om at hoppe ud af bilen, hvor passageren så var blevet siddende. I denne situation bliver personerne i bilen aldrig bedt om at hoppe ud, og derfor ved Crusher ikke at han skal hoppe ud af bilen.
  4. Politiet kunne have lavet en reklame eller en broadcast med at en bil med denne nummerplade er stjålet. Her vil man kunne gå ud fra at alle i bilen så ved at bilen er stjålet (fordi det er lavet som en offentlig besked).

På grund af ovenstående konklusion, altså at du, Deagle Mester, hverken havde oplevet bilen flygte, bedt passagerene om at hoppe ud af bilen, eller haft en kollega som har set Crusher hoppe ind i bilen da den blevet stjålet, så kan du ikke vide om passageren har gjort noget ulovligt (Fordi det har han ikke ud fra de her oplysninger) og derfor kan du ikke arrestere ham for at være medvirkende til carjack, eller for ikke at hoppe ud af bilen.

Det er derfor vurderet at dit jobban i sagens natur er retfærdigt. Havde én af de fire ovenstående scenarioer været aktuelle, så måtte du selvfølgelig gerne arrestere passageren(e).

Har du mere du vil tilføje til klagen kan du kontakte enten Zenoxxi eller jeg i en PB her på forum.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.