Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mathias


El Capitan
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kiwi Nugget 
Staff ingame navn: Mathias
Dit SteamID:  STEAM_0:0:90526161 
Staff SteamID: STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 20:00 der omkring 
Forklar situationen: Det starter det hele med mig og min ven, kommer løbende fra tunelen. Vi ser min bil kommer kørende, og jeg vælger at skyde efter den, pga den er carjacket. Jeg får personen skudt ud af bilen, og han ender med at blive knocked, så kommer der en anden person, som løber efter bilen, før den bliver skudt, og vælger at prøve at heal ham op. Jeg var langt væk fra begge personerne, udenfor tale radius. Grunden til jeg skyder ham er fordi, han deltager i en RP handling ved at prøve at heal ham der carjackede min bil, så han kunne fuldføre sit carjack. 
efter noget tid tager Mathias fat i mig, han mener det er imod regelsættet at jeg har skudt ham, og fortæller ham der ikke en regel imod det. Jeg fortæller Mathias, der ikke en desitert regel omkring det. Mathias nævner så reglen 1,2 "brug din sunde fornuft. Han ender med at jail mig, jeg synes ikke det er retfærdigt, jeg vælger at kontakte en af jeres Staff Staff Director, og skrive med personen omkring hele situationen, og mener jeg havde tilladelse til at skyde personen. 
Bevis: Intet bevis. 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

hej kiwi grunden til du får den straff er fordi som jeg så fint prøvet at forklar dig er fordi det har været sådan i lang tid nu at man bed en spiller om at la være og ik bare skyder dig med det sammen og da jeg så ghost på det kun jeg os se du kunne jo bare have skudt ham som havde carjacket din bil men det vælger du ik at gør og det er os derfor jeg nævner 1.2 over for dig
men jeg ved os maget grene snakke med dig og max eller zenoxxi i suppet hvis det er 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Mathias. skrev:

hej kiwi grunden til du får den straff er fordi som jeg så fint prøvet at forklar dig er fordi det har været sådan i lang tid nu at man bed en spiller om at la være og ik bare skyder dig med det sammen og da jeg så ghost på det kun jeg os se du kunne jo bare have skudt ham som havde carjacket din bil men det vælger du ik at gør og det er os derfor jeg nævner 1.2 over for dig
men jeg ved os maget grene snakke med dig og max eller zenoxxi i suppet hvis det er 

Han var en del af samme rp handling, og kunne kun se ham der revivede op. Hvis jeg ikke skød ham, vil min bil muligvis blive taget væk, eller vil jeg måske blive skudt. Som sagt jeg snakkede også med en staff director, efter episoden, og mente jeg havde fuld tilladelse til at skyde personen. 

 

har jeg lov at spørge hvordan jeg ikke har brugt min sunde fornuft? Han hjælper ham der prøver stjæle min bil, med at fuldføre carjacket?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej kiwi jeg ved maget grene snakke med den staff director du snakket med i går hvis du mener du fik rat i at de måtte skyde så hvis du ved sende navnt på den staff så vil det være fedt

jeg forstår godt du mener du måtte skyde ham men som jeg husker det har det været sådan i maget lang tid at man beder spillern om at gå væk og ja så må du skyd ham hvis han så ik går væk og grunden til jeg siger bruge din fornuft er lige af det her med lige bed spillern om at gå væk 
ved os godt der ik er en relge som siger du skal bed ham og at la være og det os her 1.2 kan bruges/kommer ind i biliedet os derfor jeg nænver den over for dig

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, Mathias. skrev:

hej kiwi jeg ved maget grene snakke med den staff director du snakket med i går hvis du mener du fik rat i at de måtte skyde så hvis du ved sende navnt på den staff så vil det være fedt

jeg forstår godt du mener du måtte skyde ham men som jeg husker det har det været sådan i maget lang tid at man beder spillern om at gå væk og ja så må du skyd ham hvis han så ik går væk og grunden til jeg siger bruge din fornuft er lige af det her med lige bed spillern om at gå væk 
ved os godt der ik er en relge som siger du skal bed ham og at la være og det os her 1.2 kan bruges/kommer ind i biliedet os derfor jeg nænver den over for dig

Ariana 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for din klage.

 

Vi er kommet frem til, at du godt må skyde folk der forsøger at genoplive personer du lige har downet.
Betingelsen er at spillere der forsøger at genoplive spilleren, har set at du lige har skudt spilleren. Hvis ikke at du er sikker på det, skal du advare personen først.

For at undgå forvirring i fremtiden, har vi oprettet en ny regel til det.

 

Det har førhen ikke været tilladt uden at give en advarsel, så derfor har Mathias ikke gjort noget forkert i situationen. Det er selvfølgelig svært for jer spillere at vide det, og derfor har vi også oprettet en regel der præciserer det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.