Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Justin bieber & Ariana grande


P0UL
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: P0UL
Staff ingame navn: Justin bieber og Ariana grande
Dit SteamID: STEAM_0:0:228566152
Staff SteamID: STEAM_0:1:28491889 og STEAM_0:1:439657816

Tidspunkt for hændelse: 22:04
Forklar situationen: Da jeg joiner eventet ligger jeg knocket og bliver genlivet af staff, det næste jeg hved er at jeg får 30 min prop ban og bliver smidt ud af eventet. Efter det skriver jeg lidt med staff i chatten de giver mig selvfølgelig unpropban. Men da jeg prøvede at joine igen med !event virkede det ikke jeg skrev det til dem men de svarede ikke og bringede mig heller ikke tilbage vilket betyder jeg ikke kan være med til eventet. Konklusion: Staff laver en fejl og giver mig ikke chancen for at joine igen.
Bevis: Har ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Du blev revived af en spiller.
Grunden til at jeg returnede dig var fordi du NETOP lå downed og derfor blev du ikke til eventjob. Vi kan derfor ikke vide om du har forsøgt at komme ud af en RP situation, og derfor returnede jeg dig og gav dig dine props igen. 
Men events er noget vi selv laver, det betyder så også at hvis VI vurderer at du nok har været i en RP sitiuation såsom; at du lå knocked. Så har vi derfor også en ret til ikke at have dig med i eventet.

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.