Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Morten (Efternavnet skifter lidt)


Morten Pedersen

Recommended Posts

Ingame navn: Morten YakubCrip Og Pandaerne.
SteamID: Lortelort2005
IRL Navn: Malthe
Alder: 10 (pinlig alder...)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Nej, det er derfor jeg laver denne ansøgning, så jeg ikke skal calle på admin når at der er nogen der laver CDM og andet.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ved ikke hvorfor jeg er mere kvalificeret :P, men jeg vil gerne have at i vælger mig som moderator fordi jeg vil gøre Stavox endnu bedre end det er! (det er allerede meget godt)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab men har dog ikke tidligere erfaring med ULX.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Skrive og snakke dansk flydende: Ikke svært. Bruger jeg min mic ofte?: Nej, har ikke en P.T mit headset er i stykker men får snart en mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag, Tirsdag, Onsdag og Torsdag: 16-17:30 18:30-20:00

Fredag og Lørdag: 12:00-17:30 18:30-22:00

Hvis jeg ikke må spille eller holder en spillepause, så opstår der selvfølgelig ændringer, men planen er udefra mine værste dage. :)

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Nej, ikke andet end at jeg ville blive meget overrasket hvis jeg fik lov til at blive admin! :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.