Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mathias


Swrek
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Swrek
Staff ingame navn: Mathias
Dit SteamID: STEAM_0:1:233721151
Staff SteamID: STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 21:45
Forklar situationen: Jeg køre stille rundt i min lækre Brabus, og så kommer Mathias og brokker sig over mit lys giver ham et lille fpsdrop, hvortil jeg siger noget alla "Hvad vil du gøre ved det?" hvortil han giver mig 15 minutters carban.
Jeg syntes ikke dette er fair da det ikke er min skyld han får et lille fpsdrop når mit lys er tændt. Det er ikke mig der har bestemt lysstyrken på min bil. Kh Swrek & Sebab
Bevis: 
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/1hIeNFV2G_Zkhp/d1337GV8Sq3A?invite=cr-MSxRVGQsNTI0MTI2NSw

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

hejsa swrek grunde til dit carban i går var fordi vi var flere som havde sagt du sku stop med dit lys fordi vi fik nogen klager om du fik dem til at lagge af det jeg ved godt du ik bestemer over lysstyrken men vi har haft fat i dig nogen gange hvor vi har bedt dig om at stop med at bruge dit lys så det er derfor du fik 15 mins carban i går 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så lad os lege den leg, lad os sige du rent faktisk havde fået klager (tror ikke rigtig på dig, proof?) hvorfor så ikke skrive grunden til mit carban? Det virker rimelig inkompetent at du bare giver mig grunden "CDM" når der ikke er blevet cdmet nogen i dette tilfælde.

TSu4YYC.png

 

Redigeret af Swrek
Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes stadig bare ikke det fair jeg har købt en custom bil, og så bliver straffet for at køre rundt i den? Man skulle jo tro den var blevet "godkendt" eftersom den er kommet ind på serveren? Ville derfor mene du ingen ret har til og give mig carban blot for at køre rundt i den. Kan ikke se hvorfor jeg skal straffes for at have en bil

Link til kommentar
Del på andre sites

kan godt forstå dig men man skal os se det fra den side vi har sagt du sku stop med at bruge dit lys fordi du fik folk til at lagge mener os jeg sagde til dig du skal stop ellers vil du få carban at du så bliver ved er jo kun op til dig og det os derfor du fik den staff som du gjoder

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget muligt, jeg mener dog stadig dette er irrelevant, jeg bruger en bil som jeg fået udleveret, at den så kan skabe eventuelle problemer kan jeg ikke rigtig se hvordan er mit problem, føler ikke vi kommer meget længere end dette.

 

Kort opsumerert

Du mener det min egen skyld jeg får carban fordi jeg køre rundt med langt lys

Jeg mener det inkompetent staffarbejde og totalt random angreb på min person

 

Gad godt se en højtsiddende staff tage en bestlutning om hvad der skal ske herfra. Mange kærligste knus og kram - Swrek

Link til kommentar
Del på andre sites

hejsa swrek jeg fik sankket med en højer staff om det og jeg har fårt at vide jeg ik sku gide dig et carban for det så jeg har været inde og fjen din straff fra din side af 
jeg er ked af hvad der er sket og tager feljen til mig og det får du mit ord på 
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,
Som Mathias har skrevet, så har han indset at carban ikke var det rigtige.

At spillere begynder at lagge pga lys fra en bil som man har betalt for, tænker jeg ikke kan blive vores staffs problem (Med mindre det er i ekstremerne selvfølgelig), vi bør i stedet kontakte en relevant dev/manager og få dem til at undersøge det og evt fikse det.

Havde sagen været den at spillere crashede pga lyset, og du var blevet advaret om at det ikke er noget du skulle bruge før det var fikset, så kunne man godt argumentere for at give en straf.

Vi har snakket med Mathias om episoden, og beklager din oplevelse.
Har du mere du vil tilføje til klagen kan du skrive til enten Zenoxxi eller jeg her på forum.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.