Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Mathias


lysestage
 Del

Recommended Posts

  • Dit ingame navn: Tjorben
  • Staff ingame navn: Mathias
  • Dit SteamID: STEAM_0:1:219897723
  • Staff SteamID: STEAM_0:0:459209725
  • Tidspunkt for hændelse: 12:00 - 25-06-2023

     

 

 

Forklar situationen:

Mathias vælger at flytte mig voldsomt med sin physicgun. Hvor Tjorben bare sidder og chiller i sin bil uden at drille Mathias i hans lille case hvor han bare kunne isolere lyden hvis han mener jeg ikke skal høre med...

 

Håber virkelig i gør noget ved det. 

Bevis: Har intet bevis derfor er det vigtigt i tjekker ghost scenen idag.  😞

Redigeret af lysestage
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

hejsa lysestage/tjorben grunden tager jeg vælger at tag dig væk er fordi jeg får en case om noget grimt sporg da jeg så snakker med Alphamale Magnus om det kommer du og 2-3 ander hen og forstyrre ved at snakker om ham (tror jeg det var om ham) 
hvis du miste live efter jeg tog dig væk kan jeg så godt se det min fejl og det tager jeg os på mig hvis det er 

Link til kommentar
Del på andre sites

kan godt følge dig helt men hvis vi ser det fra din og min side så det ik fedt fra nogen af sidern 
men jeg har ik mere at skrive på den her klage 
ud over jeg forstår hvad du mener og kan godt følge dig og jeg håber du kan se det fra min side af også 
god dag lysestage

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg beklager men jeg har ikke fået set ghost af den her situation, det er ene og alene min fejl.

Jeg er lidt forvirret, der bliver skrevet at I snakkede i casen, men så virkede det ikke til at I snakkede alligevel.

Snakkede du i casen, som kunne være forstyrrende? Var det kun dig som person der blev rykket, eller var det hele bilen?

Link til kommentar
Del på andre sites

@BareMaxxhele min bil blev rykket Jeg sagde ingenting Sad bare i min bil og chillede også rykkede han bilen voldsomt som der ikke var nogen grund til.

 

 

- mathias skriver også i starten af samtalen at "mig" og 2-3 personer kom hen og forstyrret dog har jeg overhovedt ikke irreteret mathias og heller ikke snakket med ham.

- efter jeg skriver jeg bare sad i min bil og chillede skriver han også han godt kan se det fra min side.- 

 

Redigeret af lysestage
Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj,
Jeg er kommet i besiddelse af et klip af casen.
På klippet kan jeg se at du Lysestage daværende Tjorben ikke siger noget i casen, og derfor ikke kan være forstyrrende. Det var kun Pølsefar og en anden der snakkede og "forstyrrede" casen, og du burde derfor ikke være blevet rykket/smidt væk.

Vi beklager din oplevelse. Vi tager en snak med Mathias om episoden.

Tak for din klage

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.