Hop til indhold
Stavox

[Solved] Weedsystem Update


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

Jeg synes det er relativt irriterende at det såkaldte "Automatiske pakkebord" ikke er automatisk og man stadigvæk skal putte weed glassene ind i pakkebordet selvom de lægger lige ved siden af.

Jeg synes developerne lige kan gøre så at pakkebordet automatisk samler weed glas op som er 1-3 blokke i nærheden.

Blot bare for at gøre så jeg ikke skal røre mig så jeg kan spise mig fed og tyk istedet for at flytte mine fingre 😄

1078108698_GarrysmodScreenshot2023_06.24-01_07_17_83.png

Redigeret af Kunichiwa Bing Chilling
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, BareMaxx skrev:

Det der skriger af server lag. For gudsskyld brug nogle flere pakkeborde eller høst langsommere, så redder du både serveren, og fikser dit problem

Det er sådan weed er lavet det skal stackes før man får en god palle?

Kunne også bare gøre sådan pakkebordet er mere "automatisk" og tager dem der er i nærheden når det lige har lavet en weed tingeling

Redigeret af Kunichiwa Bing Chilling
Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Kunichiwa Bing Chilling skrev:

Det er sådan weed er lavet det skal stackes før man får en god palle?

Kunne også bare gøre sådan pakkebordet er mere "automatisk" og tager dem der er i nærheden når det lige har lavet en weed tingeling

Der er større chance for at de der glas bliver despawnet før pakkebordet er klar igen, selvom det bliver lavet som du gerne vil have det

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Kunichiwa Bing Chilling skrev:

Det er sådan weed er lavet det skal stackes før man får en god palle?

Kunne også bare gøre sådan pakkebordet er mere "automatisk" og tager dem der er i nærheden når det lige har lavet en weed tingeling

Pakkebordet kommer ikke til at skulle tjekke om den kan samle glas op i nærheden af sig, det er spild af serverens resourcer at skulle gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.