Dette er et populært indlæg Musti Nord Skrevet Juni 18, 2023 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Juni 18, 2023 Jeg vil gerne høre jeres mening omkring vægtfordelingen på biler. Jeg oplever tit at (pay2win) custom biler, kan flytte lastbiler, som jeg selv føler er kinda urealistisk. Jeg stiller mig undrende overfor dette, da jeg simpelthen ikke kan finde en grund til, at de skal være så tunge, men samtidig kunne flyve 2000 meter hvis man nosser ind i en væg? Hvad tror i grunden til at det er sådan med vægten? Vil det have en konsekvens hvis det var realistisk ift til vægten? Musti Nord, klar på en diskussion 6 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rumkugle Besvaret Juni 18, 2023 Del Besvaret Juni 18, 2023 Godt forslag Musti men serveren er simpelthen alt for død til at udviklerne og ejerne gider at gøre noget ved det + de har ansat nogle kedelige og sørgelige staffs som ikke kan tåle det mindste sjove inde på serveren selv om HOS moser mere rundt end vi gør 🙏 3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts