Hop til indhold
Stavox

[Solved] LAMPS - FORSLAG


 Del

Recommended Posts

Hej. Jeg havde et forslag tidligere omkring lys på props osv. men det har jeg nogenlunde fået styr på med advanced material, dog kunne det stadig være en virkelig fed ide, hvis man kunne bruge toolet (Lamps) eller (light) for at lave sine egne lamper eller lys til ens byg som kunne være med til at gøre det en del sjovere og mere kreativt når man bygger. Jeg synes ihvertfald det kunne være en virkelig gamechanger hvis vi kunne bruge (Lamps) eller (Light) til at bygge med.

 

- Iron Mike Tyson

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det kunne være fedt ja, dog mindes jeg at "mange" lamper er med til at påvirke ens FPS, så man ender med at have mere lag. Dette er dog kun noget jeg mindes og ikke noget jeg konkret ved noget om. Det tror jeg at developersne ved mere om.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg kan godt se det fede i at kunne bruge lamper, men som maxx nævner har lys / skygger store effekter på performance af clienter.
Den anden årsag til det ikke vil være specielt godt er at gmod er gammelt og har gammelt kode gemt.
Det betyder fx:
* Der er et max antal lamper som kan spawnes.
* Kode med lamper kan opføre sig lidt sketchy når de forsvinder igen.
* Lamper har lidt nogle mærkelig side effects når det kommer til lys på props og lys på world (jeg har ikke helt sat mig ind i denne issue)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.