Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Deagle Mester


 Del

Recommended Posts

In-game navn: Deagle Mester

 

SteamID: STEAM_0:1:158268564

 

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:
Jeg er dedikeret til at hjælpe og støtte byens folk ved at lytte til dem samt og finde løsninger der sikrer deres tilfredshed og etablere en positiv relation.
Jeg brænder for ligestilling og vil som ledelsesmedlem arbejde aktivt for at sikre retfærdig behandling og lige muligheder for alle.
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:
Mit mål er at opbygge en politistyrke, der er både stærk og dygtig og udviser respekt for alle. Jeg sætter fokus på at i en udvikling af kompetencer samtidig med at jeg sikrer at vi altid handler ansvarligt og med rigtige adfærd Jeg stræber efter at tjene samfundet på den mest effektive måde muligt som vores ultimative mål
 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: nej

  • -Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.