Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny bil til VIP?


Recommended Posts

Hej allesammen som ser den her Topic

 

Jeg har bere en fed ide til en ny bil man kan få som VIP. Når man har VIP på servern for man adgang til andre fede biler som politi men nu tænkte jeg så på at som læge så kunne man få en ambulance men kun hvis man har VIP Så hvis man ikke har VIP og man har læge jobbet så kan man kun spawne læge bil og så hvis man så er læge men så har VIP oven i så kan man spawne en ambulance jeg har allerede kigget på et fedt dansk ambulance skin ( https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=529627622 ) som jeg syntes servern skal have ind godt nok er der en lille fejl hvor når man ser ambulancen forfra stor ambulance omvent men det er bare den enste lille fejl der er.

 

Men tak for at i gad og læse min ide her til servern og jeg syntes selv at det er en fed ide :) Tak for i gad og bruge jeres tid på og læse min topic :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 17/9/2016 at 19:28, lummi123 CSGORiver.com said:

godt nok er der en lille fejl hvor når man ser ambulancen forfra stor ambulance omvent men det er bare den enste lille fejl der er.

 

Nu er det mig der har lavet den meget fine Ambulance du snakker om. Jeg vil ikke kalde dig en dumrian, eller sige du tager fejl.

 

Men du tager ret meget fejl vedr. teksten foran. Dumrian.

DNK_ambulance_new_design.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er så biler kan læse det fra bakspejlet 

:) Som metro siger er det ikke en fejl 

2 hours ago, Metro said:

 

Nu er det mig der har lavet den meget fine Ambulance du snakker om. Jeg vil ikke kalde dig en dumrian, eller sige du tager fejl.

 

Men du tager ret meget fejl vedr. teksten foran. Dumrian.

DNK_ambulance_new_design.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 21/9/2016 at 19:50, Metro said:

 

Nu er det mig der har lavet den meget fine Ambulance du snakker om. Jeg vil ikke kalde dig en dumrian, eller sige du tager fejl.

 

Men du tager ret meget fejl vedr. teksten foran. Dumrian.

DNK_ambulance_new_design.jpg

 

Det har du ret i det er til og se fra bagspejlet som Pablo nævnte og det må i også undskylde. Men det ser nu ret cringe ud når man ser det fra den der vinkel, (sry2say) Men i har ret det er sfl til at se i bagspejlet 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, lummi123 CSGORiver.com said:

 

Det har du ret i det er til og se fra bagspejlet som Pablo nævnte og det må i også undskylde. Men det ser nu ret cringe ud når man ser det fra den der vinkel, (sry2say) Men i har ret det er sfl til at se i bagspejlet 

Det kan da godt være at det ser cringe ud. Men han har jo gjort hvad han kan for at få den helt identisk. så klage kan man ikke. ;) 

Og han har sgu gjort det godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.