Dette er et populært indlæg Salwan Nord Skrevet Maj 12, 2023 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Maj 12, 2023 ---------------------------- Ingame navn: Salwan Nord SteamID: STEAM_0:0:50962924 IRL fornavn: Mikkel Alder: 25 ---------------------------- 24 1 2 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
P0UL Besvaret Maj 12, 2023 Del Besvaret Maj 12, 2023 +rep -flink -moden -kan reglerne -troller lidt nogle gange Held & Lykke ❤️ 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Huldreng Besvaret Maj 12, 2023 Del Besvaret Maj 12, 2023 meget flink og aktik 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pumpe Besvaret Maj 13, 2023 Del Besvaret Maj 13, 2023 -rep ikke moden grimt sprog generalt 1 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 13, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 13, 2023 (rettet) 😮 10 minutter siden, St1xBeatbox skrev: -rep ikke moden grimt sprog generalt Kan du evt uddybe her? Kan ikke helt se, hvornår jeg skulle have brugt "grimt sprog generalt". Er meget nysgerrig på dette 😄 Mvh Salwan Nord Redigeret Maj 13, 2023 af Salwan Nord Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Migos Besvaret Maj 13, 2023 Del Besvaret Maj 13, 2023 +rep Du er en skøn person i dig selv Dit sprog er på plads Du er en venlig og hjælpsom person Du er åben for nye mennesker 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pumpe Besvaret Maj 13, 2023 Del Besvaret Maj 13, 2023 (rettet) 7 minutter siden, Salwan Nord skrev: 😮 Kan du evt uddybe her? Kan ikke helt se, hvornår jeg skulle have brugt "grimt sprog generalt". Er meget nysgerrig på dette 😄 Mvh Salwan Nord Dig og generalt nord ganget snakker altid med en flabet attitude og har snakket grimt mange gange til os før 😉 Men forstår ikke hvad jeg skal uddybe andet end det god dag Redigeret Maj 13, 2023 af St1xBeatbox 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 13, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 13, 2023 1 minut siden, St1xBeatbox skrev: Dig og generalt nord ganget snakker altid med en flabet attitude og har snakket grimt mange gange til os før 😉 Men forstår ikke hvad jeg skal uddybe andet end det god dag Hmm kan ikke helt se, hvor vi/jeg skulle have snakket grimt til dig, og da slet ikke "mange gange til os før" så lidt en spøjs ting bare at slynge ud haha. Men jeg kan selvfølgelig ikke styre din opfattelse af ting der sker ingame lol. Håber du får en fortsat god lørdag 😄 På 12/05/2023 den 4:26 PM , P0UL skrev: +rep -flink -moden -kan reglerne -troller lidt nogle gange Held & Lykke ❤️ 22 timer siden, Huldreng skrev: meget flink og aktik 6 minutter siden, Migos skrev: +rep Du er en skøn person i dig selv Dit sprog er på plads Du er en venlig og hjælpsom person Du er åben for nye mennesker I er alle elsket, savner jer og mangler jeg i mine arme ❤️ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rumkugle Besvaret Maj 13, 2023 Del Besvaret Maj 13, 2023 +rep - kender reglerne - del af nord - god shooter - god snakke mand - skriver meget på discorden - hjælper nye spillere held og lykke 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 14, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 14, 2023 8 timer siden, Rumkugle skrev: +rep - kender reglerne - del af nord - god shooter - god snakke mand - skriver meget på discorden - hjælper nye spillere held og lykke Tak for de varme ord! 🫦 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sisse Besvaret Maj 15, 2023 Del Besvaret Maj 15, 2023 +rep - kender reglerne - god snakke mand - skriver meget på discorden - hjælper nye spillere held og lykke smukke mand 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 16, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 16, 2023 På 15/5/2023 den 9:20 AM , sisse skrev: +rep - kender reglerne - god snakke mand - skriver meget på discorden - hjælper nye spillere held og lykke smukke mand Tak! Det varmer 🫶🏼 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Musti Nord Besvaret Maj 17, 2023 Del Besvaret Maj 17, 2023 Min elskede løvebror Salwan! Hermed får du et kæmpe +rep herfra Du er lige hvad staff teamet mangler for at gøre serveren endnu bedre. Selvom du ikke har spillet på serveren lige så lang tid som de andre i NORD, er du kommet rigtig hurtigt ind i reglerne. Du deltager aktivt i debatterne på forum og discord, hvilket jeg ser som et kæmpe plus. Jeg har flere gange oplevet at du hjælper nye spillere på serveren med deres problemer, og du gør det på en utrolig behagelig måde De bedste ønsker Fætter N ORD 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 17, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 17, 2023 17 minutter siden, Musti Nord skrev: Min elskede løvebror Salwan! Hermed får du et kæmpe +rep herfra Du er lige hvad staff teamet mangler for at gøre serveren endnu bedre. Selvom du ikke har spillet på serveren lige så lang tid som de andre i NORD, er du kommet rigtig hurtigt ind i reglerne. Du deltager aktivt i debatterne på forum og discord, hvilket jeg ser som et kæmpe plus. Jeg har flere gange oplevet at du hjælper nye spillere på serveren med deres problemer, og du gør det på en utrolig behagelig måde De bedste ønsker Fætter N ORD Åh min elskede løve bror! Dine varme ord kilder helt nede i maven! 🫦 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Maddie Besvaret Maj 17, 2023 Del Besvaret Maj 17, 2023 +Rep - Kan reglerne - Flink - Aktiv 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Killza Besvaret Maj 17, 2023 Del Besvaret Maj 17, 2023 +REP -Kan reglerne -Flink -Hjælpsom -Sød og snakke med Held og lykke løvebror! 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
biolzi2400 Besvaret Maj 17, 2023 Del Besvaret Maj 17, 2023 +REP - Aktiv - Kan reglerne - Ikke toxic - Moden - snakker godt med de fleste - lidt toxic til tider men det til at leve med😁 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Salwan Nord Besvaret Maj 18, 2023 Forfatter Del Besvaret Maj 18, 2023 14 timer siden, Killza skrev: +REP -Kan reglerne -Flink -Hjælpsom -Sød og snakke med Held og lykke løvebror! 13 timer siden, biolzi2400 skrev: +REP - Aktiv - Kan reglerne - Ikke toxic - Moden - snakker godt med de fleste - lidt toxic til tider men det til at leve med😁 I er nogle fantastiske løver! ❤️ 17 timer siden, Maddie skrev: +Rep - Kan reglerne - Flink - Aktiv Tak! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nichzar Besvaret Maj 19, 2023 Del Besvaret Maj 19, 2023 Vi har valgt at acceptere din ansøgning. Velkommen på holdet. I løbet at kort tid vil du blive kontaktet af en af vores staff og du vil i den forbindelse få din rank. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts