Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Landmanden


Flænser
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flænser


Staff ingame navn: Landmanden


Dit SteamIDSTEAM_0:0:186187335


Staff SteamIDSTEAM_0:0:67537875

 

Tidspunkt for hændelse: Ca omkring kl 01:00 


Forklar situationen: Jeg er PET Agent og kører rundt sammen med borgmesteren og de andre PET Agenter da Landmanden tp'er til en af de andre PET Agenter imens landmanden snakker med en af PET Agenterne ser jeg TenTe på toppen af Stavox corp (han er med i mit gang) jeg vælger så at skyde ham hvilket jeg ved TenTe ikk har noget imod da vi bare laver sjov med hinanden på den måde (der ingen andre i nærheden rigtig som jeg ku forstyrre rp for) Landmanden vælger så at jobbanne mig i en halv time (får ikk rigtigt et specifikt grundlag for det) og vælger derefter at gå ud af gamet (han var måske sur idk) forstår bare ikke helt mit jobban da der står tydeligt i reglerne at jeg gerne må skyde mine gangmembers så længe det ikke forstyrre andres RP (hvilket det ikke gjorde) de eneste som var i nærheden var folk fra ganget.

 


Bevis: Har ikk noget bevis men i kan jo tjekke logs

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, landmanden skrev:

Hej 

Jo et jobban på 30min var måske lige for maget, men vil sige at det stadig ikke er ok at skyd udengrund som Pet Agent, som er grunden til dit jobban. 

Ja var PET agent men igen kl var 01:00 om natten og var kun omringet af gang members ingens RP kunne forstyrres 

 

hvilket også er grunden til at jeg undrede mig lidt over jobbannet fordi der står ikk specifikt at jeg ikk må skyde mine gangmembers hvis jeg er et lovligt job.. reglen sir (du må skyde dine gangmembers såfremt det ikke forstyrre andres rp) hvilket det ikke gjorde.. Hvad der mærkeligere er at du gik ud LIGE efter du gav mig straffen + det ikke engang var mig du TP'ede til.. til at starte med

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, vi ønsker ikke at Politi, P.E.T, borgmester og andre lovlige jobs, skal gå og skyde hinanden uden grund. Derfor har vi tilføjet til reglen (5.7), at det ikke er tilladt at dræbe hinanden, hvis du er et lovligt job. Jeg beklager, at du har fået job-ban i situationen, da det ikke var tydeligt beskrevet i reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.