Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban Request


Simo574j

Recommended Posts

In-game navn: Simo574j

SteamID: STEAM_0:1:48460424

Hvem har banned dig?: Dave

Hvorfor skal du unbannes?: Jeg er blevet banned for CDM-RDM Snakker grimt til admin, jeg kan slet ikke huske at jeg har gjort det og jeg vidste ikke jeg var banned. Jeg tror det er et år siden eller sådan noget for jeg kan ikke huske jeg er banned. Men jeg vil gerne unbannes fordi jeg ikke kan huske jeg har været bannet og jeg har sikkert gjort det så jeg vil gerne have en chance til at bevise at jeg kan spille uden at bryde reglerne. Så jeg håber at i vil give mig den chance, og jeg vil bevise at jeg har fortjent den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har slået din ban op, og jeg har banned dig for Propabuse, CDM, RDM og snakker grimt til admin. Hvis du er villig til, at rette op på din måde, at spille på stavox, kan jeg nedsætte dit ban.

 

Det skal dog lige siges, at jeg bannede dig D. 24/11 og ikke et år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Simo574j said:

Ja Panda[DK] Det er mig.

Så er det korrekt, at jeg bannede dig D.  24/11 

22 minutes ago, Simo574j said:

Det var ikke den 24/11, og ja jeg er villig til at rette op på det,

Hvordan vil du rette op på dine måde, at spille på? Hvis jeg skal nedsætte dit ban skal jeg være overbevist om, at du ikke bryder nogen regler igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Simo574j said:

4 dage hvorfor ikke bare fjerne den, jeg har ventet i et år.

 

Bans-databasen er få måneder gammel. Du har ikke ventet et år og dave er først blevet staff inden for den sidste måned, så det kan umuligt passe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.