Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flynn Arrogant Staff.


 Del

Recommended Posts

DETTE ER IKKE EN UNBAN ANSØGNING
------------------------------

Dit ingame navn: JA TAK HELE VEJEN
Staff ingame navn: Flynn
Dit SteamID: STEAM_0:0:672573867
Staff SteamID: Jeg er banned fra server. 

Tidspunkt for hændelse: 19:30
Forklar situationen: Historien er meget simpel. Min ven bliver kørt over af en bil hvor efter jeg samler ham op, hvilket gør at han sidder fast i bilen. Jeg tager så en prop for at skubbe lidt til bilen. Det ender med at jeg ved en, fejl skubber bilen for langt og dræber 2 mennesker. Herefter blev jeg sat i admin case.

Han har en flabet tone og er ikke åben for at det var en fejl. Jeg mener ikke sådan en person burde være admin, især ikke når han lyder som en som hader det.
Jeg vidste godt jeg havde lavet en fejl, men forstår ikke hvordan det kan give mig 2 dages ban. 

Jeg kan ikke forstå, hvordan det kan være at man har sådan en arrogant magtliderlig admin på serveren. 


Bevis:

Her er det som skete.
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/17wzTqKxaMbdGB/d1337Yc9lSvz?invite=cr-MSw3NzgsMTA4NDg3MzA3LA

Det fik jeg 2 DAGES ban for. Det skal lige siges -  Jeg var ikke flabet eller på nogen måde arrogant under casen, jeg sagde det var en fejl og det eneste han blev ved med at sige var, "DU FÅR 2 DAGES BAN". 

------------------------------

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg vil lige prøve at uddybe situationen så godt jeg kan for at sætte lys på hvorfor jeg handlede som jeg gjorde.

Jeg får afvide af en spiller at han lige var blevet dræbt som resultat af et proppush, derfor kigger jeg på ghostscenen og kan se at du skubber et prop ind i en bil og dermed downer 2 personer. Da jeg så tager fat i dig påstår du at det var en fejl, og sender et klip (https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/17wr2JeQT7hfwV/d1337gLpni6r?invite=cr-MSxkdlQsMTA4NDg3MzA3LA) hvor jeg skulle kunne se det var en fejl. Dog kan jeg ikke se hvordan klippet skulle vise at det nu var en fejl. Derfor fik du 2 dages ban.

Jeg forstår godt at din ven havde siddet stuck i bilen, og det var der gjorde så du nu tog det pågældene prop og skubbede det ind i bilen. Dog når en person sidder stuck skal man istedet for at skubbe props for at løse det, kontakte staff. 

Jeg er ked af at du mener jeg lød arrogant.

Mvh. Flynn😀

 

Redigeret af Flynn
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej JA TAK HELE VEJEN,
Ud fra dit klip ligner det at du oprigtigt prøver at hjælpe din kammerart fri, det går dog galt, og som Flynn skriver burde du have kaldt efter en admin i stedet.
Vi tager physgun abuse alvorligt inde på serveren, og i eksemplet her får du jo dræbt 2 personer.

Der er ikke et klip af hvordan Flynn snakkede i casen, derfor er det ikke muligt for os at vurdere om han var arrogant/flabet i casen.

Når vi ser på din straffehistorik og spilletid på serveren, så har vi vurderet at 2 dages ban er i overkanten for det der er sket her.
Dette vil vi selvfølgelig tage en snak med Flynn om.

Vi takker for din klage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.