Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage


John Miller
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: John Nord
Staff ingame navn: Kartofler
Dit SteamID: STEAM_0:0:116394579
Staff SteamID: STEAM_0:1:196765904

Tidspunkt for hændelse: 00:40
Forklar situationen: Jeg står og bygger stille og roligt og høre noget musik jeg vælger og løbe ud fra min base,
Som jeg har gjort 100gange imens jeg bygger. Jeg opfanger min bil bliver jagtet af en anden bil. Jeg vælger og løbe efter og finde ud af hvad der sker.
Hvilket jeg slet ikke opfanger problemet i.
Biolzi og Raul Fonti skyder så efter min bil som jeg ikke køre i.
Jeg vælger så og begyndte og skyde efter dem da de vælger 130% og skyde efter min bil
Efter længere tid kommer Kartofler & lysestage og giver mig en straf for metagaming.
For at jeg skulle have snakket sammen med en i det tilfælde hvilket jeg på ingen måder har.
Jeg har siddet og jammet helt for mig selv og bare lige hjulpet til og holdt øje med området
Hvor vi ejer 3 bygninger, så løbe ud på vejen og løbe imod vores base er ikke første gang er sket.


Bevis: Jeg har ingen beviser fordi staffsne formoder og komme efter mit klippe program kan opnå. 

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John.
I forbindelse med at denne episode finder sted, modtager vi en klage som omhandler at du hopper ud fra din base med byggerskilt, og herefter begynder at deltage aktivt i dette RP-scenarie ved at skyde. Dette er i sig selv helt i orden, da din bil faktisk bliver beskudt når du ser den. Problemet var hermed at du smuttede ud fra basen i præcis samme tidsrum, hvilket medførte at det lignede "Metagaming". Dette var desuden også før at der blev skudt på din bil, så du havde ingen muligheder for at kunne høre deres tilstedeværelse fra din base. 
 

Jeg kan skam godt se, at dette kan vendes og drejes på adskillige måder. Vi kan ikke decideret vide om du egentlig "Metagamer" i dette tilfælde, men da vi forsøgte at opsøge dig i casen var du ikke særlig samarbejdsvillig. Du fremvirkede i stedet ret flabet, og havde ikke helt det pæneste sprog. Du kunne i realiteten sagtens have modtaget nogle informationer vedrørende scenariet igennem "gang-chatten" eller "PM", men dette var ikke noget som blev nævnt af dig. I stedet fortalte du, at du faktisk bare gik ud fra basen og ikke vidste dette ville ske. Chancen for at dette faktisk var tilfældet, er dog ikke helt usandsynlig. Men timing med at du kommer ud fra basen, og herefter aktivt begynder at skyde fremvirkede bare alt for "planlagt". Derfor modtog du altså herefter et jail for "Metagaming".


Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg nævnte tidligere, brugte jeg tiden på at bygge og justere mine materialer, og derfor løb jeg rundt både indenfor og udenfor. Jeg havde netop forladt min base, da jeg så min bil flyve gennem luften med en anden bil tæt bagved. Jeg gik hen for at undersøge, hvad der foregik, og hvem der kørte i min bil.

Jeg blev mere og mere frustreret, da I fortsatte med at spørge, om I ikke kunne se tingene fra jeres side. Jeg føler ikke, at det er rimeligt, at jeg skal tænke mig om, hver gang jeg forlader min base. Selvom det kunne ligne Metagaming, kan sådanne situationer også ske, når der ikke er tale om Metagaming.

Jeg forstår godt, at I havde mistanke om Metagaming, men jeg vil gerne påpege, at jeg ikke har gjort noget forkert. Jeg synes, at det er urimeligt at blive straffet på baggrund af antagelser, der ikke er bekræftet af beviser.

Jeg vil gerne understrege, at sådanne anklager bør være baseret på sikre beviser

Kh John 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen John.
Jeg kan efterfølgende godt se, at det nok ikke var helt rimeligt at straffe dig i forbindelse med denne episode. Du har selvfølgelig ret i at man skal have nogle mere konkrete beviser i forbindelse med sådan nogle sager, og jeg undskylder derfor mange gange for udfaldet af denne situation. Som jeg også selv nævnte, kan man ikke decideret be- eller afkræfte, om hvor vidt du egentlig "Metagamer" i dette tilfælde. Hermed kræver det som sagt yderligere beviser, hvis man faktisk skal straffe en person for netop dette. Jeg beklager igen mange gange for denne uheldige episode, og jeg skal nok smutte ind og få fjernet din straf.

Mvh Kartofler

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John,
Vi har undersøgt sagen, og ud fra ghostscenen kan vi godt forstå at Kartofler havde vurderet den situation til at være dig der metagamer.
Timingen med at du løber op mod jeres base i MTL ligner et direkte brud på metagaming. Dog er der ikke nogen konkrete beviser, og det virker det til at Kartofler også har set nu, så det virker til at Kartofler er opmærksom på fejlen.

Vi vil dog også sige, at du i den her situation ikke må skyde på de personer der skyder på din bil, årsagen til dette er at Big Bunda Skelly er årsagen til situationen der fører til at der bliver skudt på din bil, derfor har du brudt regel 5.3.

Vi beklager hændelsen og tager en snak med Kartofler om situationen.

Tak for din klage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.