Hop til indhold
Stavox

Adminds om morgen.


Kebab

Recommended Posts

Der mangler virklig nogle som kan være aktive om morgen. Der er blevet  brudt flere regler, en der gør på en hel dag. Folk mass rda,rdm følger ikke reglerne. Serveren er helt ude af stand lige nu, jeg håber at der øjebliklig vil komme 1 Admin eller mod på. 

Jeg ved godt i siger jeg skal tage Screenshots osv, men tror ikke jeg gider at ligge 5-6 ban request op. Håber straks der vil blive gjort noget ved dette. Da det ødelægger serveren for os andre, at folk ikke spiller ordenligt. 

 

 

//Kebab//

Link til kommentar

Det fint nok nu der 3 andre admins på, jeg ville bare gøre jer opmærksom på hvor mange regler der bliver brudt om morgen. Så hvis i har mulighed for at komme på, ville det være en stor hjælp om morgen. Ikke kun for mig, men også for andre spillere.

 

Link til kommentar

Du kan ikke forvente at der er admin på fra morgenen af, folk går i skole, arbejder osv. Jeg vil sige til hver en tid er deres uddanelse meget mere end dette spil, det kan godt være at de har pligt til at tage sig af serveren når det sker noget, dog skal de ikke blive hjemme fra skole for at kunne holde øje med serveren, lige pt har vi ingen som har den største mulighed for at være på om morgenen, som lidt kræver hvis du vil have de personer som bryder reglerne væk fra morgenen, bliver du nød til at tage nogle screenshots / vids også reportere dem her på vores forum.

Link til kommentar

Jeg forventer skam ikke at der admins på om morgen, jeg forklarer dig bare hver der sker, og synes det kunne være godt med nogle på. Jeg ved godt uddannelse er vigtigere end dette, men nu er det kun i weekenderne jeg snakker om. Der burde være 1 af alle de admins i er, som har mulighed for at kunne være på kl 10.

Jeg er klar over du vil have jeg skal tage screenshots osv, men jeg har ikke tænkte mig at reportere hele serveren. Problemet opstår når der ikke er Admins på når der så 1 som bryder reglerne, kommer den som de fleste laver "Hvis han bryder reglerne, må jeg også." Det er det som umiddelbart sker, som ofte skaber problemer og ender i kaos. Jeg havde i princippet bare tænkt mig at informere jer om, hvad det er som sker når i ikke er på. De fleste spiller jo ordenligt, men når der kommer folks ind og mass rda,rdm bliver man nød til at bryde reglerne, for at få dem til at stoppe. 

Link til kommentar

Vil ikke sidde og tvinge folk til at være på tidligt hvis ikke de har lyst, det skal dog sides at de har deres roller frivilligt og ikke skal til at "have" faste rammer hvor de skal være på. Kan dog godt se problemet, men er ikke sikker på der er så meget vi kan gøre ved det.

Link til kommentar

Nej nej, selvfølgelig skal de ikke tvinges, men jeg vil bare sige at nogle gange bliver man nok til at bryde reglerne, hvis der ikke er admins på når folk bryder reglerne. Det kan godt være der ikke er særlig meget at gøre ved det, men jeg ville bare lige minde jer om at der sker meget om morgen. 

Link til kommentar
18 minutes ago, Kebab said:

Nej nej, selvfølgelig skal de ikke tvinges, men jeg vil bare sige at nogle gange bliver man nok til at bryde reglerne, hvis der ikke er admins på når folk bryder reglerne. Det kan godt være der ikke er særlig meget at gøre ved det, men jeg ville bare lige minde jer om at der sker meget om morgen. 

Bare lav en post herinde, så vil vi komme.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.