Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flynn


Dan Landmand
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Gamur Karl
Staff ingame navn: Flynn
Dit SteamID: STEAM_0:0:222579859
Staff SteamID: STEAM_0:0:91001638

Tidspunkt for hændelse: 23:33
Forklar situationen: Så jeg kommer over fra PD og vælger og skyder over mod spawn. Flynn TPer der og siger, at jeg skyder ham, hvilket jeg tydeligvis ikke gør. Jeg spørger ham så om han må give mig en ghost scene hvor jeg skyder ham, hvor han svarer (det er lige meget om du skyder mig, jeg vil bare høre hvorfor du skyder). Herefter vælger han så at skrive (at formålet ikke var at give mig straf men og tp for og høre hvorfor jeg skød derovre). Hvilket jeg synes, det er lidt mærkeligt og bruge ens staff krafter til det?
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/16APv5A6rz07lQ/d1337hRtmG9Limage.png.7b966f136ac5ef70095d39923f57b348.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg står oppe i spawn som man kan se på klippet. Jeg obsevere så dig begynde at skyde mod mig uden grundlag, derfor beslutter jeg for at teleportere til sig for at forhøre mig hvorfor, da det var klart for mig at du skød mod mig, hvilket jeg ud fra klippet også kan fornemme. Når jeg tp’er til dig gik jeg med mindsettet om ikke at give nogen straffe, grundet tidspunktet, selvom der dog stadig var igangværende RP. Jeg fornemmede lidt at dig og deagle mester hygger jer lidt ved PD hvilket er helt fint, ligemeget om i faktisk gjorde eller ej. Derfor gik jeg også med tanken om at grunden til at du skød efter mig, var om du troede jeg var med til at “hygge” hvilket selfølgelig også er fint hvis du havde misforstået det - det er også med til at bidrage til hvorfor jeg egentligt tp'ede til dig. For nemlig at forklare dig at jeg ikke var så meget for at blive indraget i en evt. rdm kamp. Kort sagt tp’ede jeg til dig for at få lidt afklaring, ikke bare for hvorfor du skød efter mig. Men også for at afklare hvis du nu havde misforstået noget. Jeg er selfølgelig ked af at du havde tolket dette som at jeg ville straffe dig for det og at jeg tp’ede uden grund.

 

Mvh. Flynn

Redigeret af Flynn
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flynn.

Jeg forstår 100 %, at du gerne vil vide, hvorfor jeg skyder på dig.
Men jeg synes alligevel, det er mærkeligt, at man skal bruge sine staff magt til det?

Nu vil jeg også lige sige, at det ikke kun var mig og Deagle, men også en anden, der hed Glukhar.

Men også det med, at du siger, jeg skader dig 10 HP, når det er tydeligt, at jeg ikke skyder dig. Jeg synes, det er lidt mærkeligt, at du gør sådan noget.

Redigeret af Dan Landmand
Link til kommentar
Del på andre sites

At jeg er bruger min staff rank til at tp til dig fordi du skyder over i spawn og efter mig uden grund, er jo pga. jeg observere et potentielt regelbrud fra dig. Hvor jeg som tidligere også har nævnt ikke havde i tankerne at give dig straf, men blot høre hvorfor du nu står og skyder efter mig. At jeg tp’er er jo reelt set bare mig der laver staff-arbejde. Hvorvidt dine skud havde skadet mig synes jeg gjorde tydeligt ikke var det jeg tænkte på. Men at det du valgte at skyde mod mig, var egentlig det der bidrog til at jeg tp’ede. Og som tidligere nævnt tp’ede jeg for at forhøre mig om grunden til det, og for at afklare en potentiel misforståelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit perspektiv, var dig der skød mod mig i spawn uden grund. Jeg forklarer også i pm'en at mit argument for tp'et ikke var om du skadede mig, men i det du skyder efter mig uden grund var derfor jeg tp'ede.

Mvh. Flynn

Link til kommentar
Del på andre sites

Det giver mening at Flynn tper hen til dig, for at høre hvorfor du skyder efter ham. Jeg kan godt se i ghost, at du ikke rammer ham.
Så det med at Flynn siger, at han mister 10 hp og at han bliver ramt i hvert fald 1 eller 2 gange, er en fejl fra hans side. Dog ikke noget der er udslagsgivende, da du jo ikke får en straf for det. 

 

Flynn har ikke gjort noget forkert ved at tp til dig og høre hvad årsagen var.

At han så giver en forkert oplysning med at du rammer ham er jo ikke så heldigt, men som sagt ikke noget der gør en forskel alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.