Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fængselstid & Grund


Alex

Recommended Posts

Når man trykker på en med den røde baton, ryger de i en fængsels celle, hvor at politiet så, inden at deres timer begynder at gå ned, bestemmer tid, grund, og admins kan i logs tjekke grund og tid.

Så skal man self, bestemme tid efter grund, altså fx at jeg køre 10 km/t for hurtigt og nægter at betale bøde ville måske give 2 minutters jail, hvor at hvis jeg skød politi osv ville give 5 minutters jail.

5 minutters er max jail

30 sekunders mindst?

Og hvis en poliit bare beholder menuen oppe, og ikke skriver tid osv, så efter 10 sekunder vil han blive taget væk fra fængsels cellen pga politiet ikke skrev en grund / tid.

Kunne også være 30 sekunder, eller en eller anden måde at gøre så politi ikke bare trykker på folk og så stiller sig afk.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Jeg synes ikke helt om denne ide, selvom den kunne være meget god men så alligevel slem.

Lad os nu sige at jeg var en som kørte 10 km/t for hurtigt, og jeg bliver stoppet og ikke vil betale bøde, så kan jeg jo bare trække et våben frem imens han laver det med menu.

Altså, mener bare at det ikke ville være så fedt for politiet, da de skal bruge tid på at vælge tid og grund.

Men ellers bare fed ide, men tror ikke den ville komme til at virke ordentligt.

 

Fortsæt godaften.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Kaninoz said:

-REP

 

Jeg synes ikke helt om denne ide, selvom den kunne være meget god men så alligevel slem.

Lad os nu sige at jeg var en som kørte 10 km/t for hurtigt, og jeg bliver stoppet og ikke vil betale bøde, så kan jeg jo bare trække et våben frem imens han laver det med menu.

Altså, mener bare at det ikke ville være så fedt for politiet, da de skal bruge tid på at vælge tid og grund.

Men ellers bare fed ide, men tror ikke den ville komme til at virke ordentligt.

 

Fortsæt godaften.

Jeg tror, at det som Alex mener er, at man efter at have arresteret dem skriver en grund - og ikke før man arresterer folk.

  Udover det kan jeg ikke se nogen synderlig positiv side af forslaget. Det ville ikke formindske adminsager, det vil egentlig bare gøre politiets RP mere hektisk -  hvilket efter min mening er hektisk nok i forvejen. 

 

M.v.h

Houston

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Kaninoz said:

-REP

 

Jeg synes ikke helt om denne ide, selvom den kunne være meget god men så alligevel slem.

Lad os nu sige at jeg var en som kørte 10 km/t for hurtigt, og jeg bliver stoppet og ikke vil betale bøde, så kan jeg jo bare trække et våben frem imens han laver det med menu.

Altså, mener bare at det ikke ville være så fedt for politiet, da de skal bruge tid på at vælge tid og grund.

Men ellers bare fed ide, men tror ikke den ville komme til at virke ordentligt.

 

Fortsæt godaften.

 

10 hours ago, Glymse said:

Jeg må sige at jeg er enig med @Kaninoz. Men ellers var det en fed ide :)

 

Som der står sender den en i fængsels, hvor man så skriver en grund, men ok

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutes ago, Alex said:

 

Som der står sender den en i fængsels, hvor man så skriver en grund, men ok

Det kan godt være, men hvad hvis de var flere personer der var sammen? - Så skulle man jo bruge tid på tid og grund hvor man bare kunne blive skudt.

Men altså, din ide er god men tror bare ikke den kommer til at virke ordentligt.. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Kaninoz said:

Det kan godt være, men hvad hvis de var flere personer der var sammen? - Så skulle man jo bruge tid på tid og grund hvor man bare kunne blive skudt.

Men altså, din ide er god men tror bare ikke den kommer til at virke ordentligt.. :) 

=(
ja dsv

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.