Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kan jeg blive unbannet


Hello

Recommended Posts

Hej jeg hedder Hello,

 

Jeg syntes det er nederen at blive bannet fra sådan en fed server over noget som jeg ikke selv gjorde. Min lillebror spillede på min computer imens jeg var til træning og har fået sig selv til at blive bannet. :(

Link til kommentar
Del på andre sites

In-game navn: Hello

SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198068035538

Ban Reason: Det ved jeg ikke, min lillebror spillede

Hvem har banned dig?: Det ved jeg ikke min lillebror spillede

Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg ikke ville gøre noget for at blive bannet på jeres server

In-game navn: Hello

SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198068035538

Ban Reason: Det ved jeg ikke, min lillebror spillede. Står minge

Hvem har banned dig?: Jimboe Hanton

Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg ikke ville gøre noget for at blive bannet på jeres server

Link til kommentar
Del på andre sites

Du deltog i et mass rdm i politikælderen, og virkede ikke specielt rørt over bannet.

Det er dit ansvar at sørge for, at din konto ikke bliver misbrugt, ikke vores. Vi kan ikke vide hvem der bruger din konto. Det kan selvfølgelig være utroligt ærgerligt, men så må du tage den med din lillebror. Eller låse din computer i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bliver ikke unbanned.

 

 

Sikkerheden på din konto er dit ansvar, dit og kun dit. Hvis der er andre der bruger den, betyder det du er indforstået med hvad han laver, hvis han går ind på din pc. Imens du laver noget andet. Så må du tage det med dine forældre, bryder din konto nogen regler. Kommer der en straf om det er dig eller ej!

 

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.