Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Bananna


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Farid Nord
Staff ingame navn: Bananna
Dit SteamID: STEAM_0:0:93775432
Staff SteamID: STEAM_0:0:189044768
Forklar situationen:

Der er noget banter, det vil sige at man stikker til hinanden. Dette foregår mellem Nord og Darkside. Sleepyhead har gentagende gange lavet banter, når jeg har skrevet i chatten. Jeg tænker så at kører det et gear op, da jeg godt ved at de kan tage denne slags. De benytter sig selv af det sprogbrug og den tale, som jeg benytter her. Jeg vinder 250k på hjulet og tænker jeg vil flexe i ooc. Jeg får så et "sejt???" serveret af Sleepyhead. Jeg vælger at svare tilbage på dette, da jeg tænker at han stikker den ene vej, så må jeg vel gerne give lidt igen. Jeg skriver "Hva så HemorideSide, har du det godt sleepy? stadig deprimeret? stadig ikke elsket af dine forældre? " for at stikke igen, med et sprogbrug som de selv ikke er bange for at benytte. Jeg bliver derefter muted i 60 minutter af Bananna? Jeg har set folk råbe og skrige n-ordet på serveren, snakket om jøder og jeg ved ikke hvad. Dette har ikke engang resulteret i mute. Jeg tror ikke at Bananna er egnet til opgaven som ansvarlig for andres trivsel, hvis han ikke engang kan styre sig selv emotionelt. I screens virker det heller ikke som om, at bananna helt konkret ved hvad et mute er. Bananna viser også hurtigt via @ at han ikke kan tage, at man ligger det mindste pres på ham. Jeg synes det er en tikkende bombe det her. Jeg agerer vredt, da Bananna nægter at tale med mig om siturationen, og istedet vælger at gemme sig bagved @ funktionen, da han ved jeg er muted in-game.


Bevis:

20230209143108_1.jpg

20230209143047_1.jpg

20230209143057_1.jpg

Redigeret af Farid NOrd
Link til kommentar
Del på andre sites

dit sprog var ikke acceptabelt som du kan læse i regel 1.1
at du så skriver "Jeg tror ikke at Bananna er egnet til opgaven som ansvarlig for andres trivsel, hvis han ikke engang kan styre sig selv emotionelt." jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det, men det viser vel ligeså dit sprogbrug ikke er det bedste, jeg valgte at mute dig da det jo på ingen måde er okay, ens sprog har jo en påvirkning på andre folk, det er ikke altid det kan ses lige meget på alle.

Det er jo klart du får et mute, vi handler jo ud fra det vi ser/ved, det er bl.a. en del af vores opgave.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Banana skrev:

dit sprog var ikke acceptabelt som du kan læse i regel 1.1
at du så skriver "Jeg tror ikke at Bananna er egnet til opgaven som ansvarlig for andres trivsel, hvis han ikke engang kan styre sig selv emotionelt." jeg ved ikke helt hvor du vil hen med det, men det viser vel ligeså dit sprogbrug ikke er det bedste, jeg valgte at mute dig da det jo på ingen måde er okay, ens sprog har jo en påvirkning på andre folk, det er ikke altid det kan ses lige meget på alle.

Det er jo klart du får et mute, vi handler jo ud fra det vi ser/ved, det er bl.a. en del af vores opgave.

Så jeg skal fra i dag af rapportere alle der benytter hårdt/groft sprogbrug? Det er simpelthen ikke i orden at sige ting som "fuck" eller "lort" mere så? Siden hvornår er det blevet grundlag for at få mute i 1 TIME?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det du siger er jo på ingen måde det samme som "lort" og "fuck"
Jeg kan på ingen måde se hvordan de ting du sagde skal sammenlignes med "fuck" og "lort"

det samme som da du skrev via @    "skrev du ka jo ikke pm spasser, du har muted mig"
dog var det ikke mig der skrev du skulle pm, det var Jimboe.

 

Dit sprogbrug viser du selv at du ikke burde have mulighed for at benytte vores chatte, dermed fik du dit mute.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Banana skrev:

Det du siger er jo på ingen måde det samme som "lort" og "fuck"
Jeg kan på ingen måde se hvordan de ting du sagde skal sammenlignes med "fuck" og "lort"

det samme som da du skrev via @    "skrev du ka jo ikke pm spasser, du har muted mig"
dog var det ikke mig der skrev du skulle pm, det var Jimboe.

 

Dit sprogbrug viser du selv at du ikke burde have mulighed for at benytte vores chatte, dermed fik du dit mute.

 

Kan ikke se hvor i mine beskeder at det blev specificeret at det var Jimboe jeg skulle kontakte? Men staffs ord er lov😄

Redigeret af Farid NOrd
Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sagde ikke du skulle kontakte ham, det var jimboe der skrev du skulle pm.

men grundet dit sprogbrug var slemt fik du jo et mute, som jeg ligeså forklarede dig ingame, så er det slemt sprogbrug vi straffer og ikke det der er mildt.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Banana skrev:

jeg sagde ikke du skulle kontakte ham, det var jimboe der skrev du skulle pm.

men grundet dit sprogbrug var slemt fik du jo et mute, som jeg ligeså forklarede dig ingame, så er det slemt sprogbrug vi straffer og ikke det der er mildt.
 

Det lader systemet ikke mig vide. Men jeg vil stadig mene at jeg ikke har benyttet mig af grimt sprogbrug, at du ikke kan tage, at andre mennesker kan lave sjov og tirrer hinanden er dit proble. Det burde ikke pludseligt blive til mig. Men håber da at du får styr på det fremadrettet Bananna. Internettet kan være et farligt sted, hvis man ryger i med begge ben

Link til kommentar
Del på andre sites

Din attitude i din klage her er ligeså som dit sprog ikke helt god, dit sprog blev vurderet slemt til mute.
Jeg har intet andet at sige, da resten af din besked ikke er noget der holder sig til klagen.

jeg forstår heller ikke hvorfor du skriver i ooc, da du jo siger det er "banter" som er relateret til jeres rp.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Banana skrev:

Din attitude i din klage her er ligeså som dit sprog ikke helt god, dit sprog blev vurderet slemt til mute.
Jeg har intet andet at sige, da resten af din besked ikke er noget der holder sig til klagen.

jeg forstår heller ikke hvorfor du skriver i ooc, da du jo siger det er "banter" som er relateret til jeres rp.

Kan du udpege specifikt, hvor jeg nævner at det er en del af vores rp? Sidst jeg tjekkede, måtte man ikke lave RP i ooc 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

den måde du skrev det på så det ud til at være rp relateret.
"Der er noget banter, det vil sige at man stikker til hinanden. Dette foregår mellem Nord og Darkside. Sleepyhead har gentagende gange lavet banter, når jeg har skrevet i chatten. Jeg tænker så at kører det et gear op, da jeg godt ved at de kan tage denne slags."

Hvorfor stikke til hinanden hvis det ikke er rp relateret?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Banana skrev:

den måde du skrev det på så det ud til at være rp relateret.
"Der er noget banter, det vil sige at man stikker til hinanden. Dette foregår mellem Nord og Darkside. Sleepyhead har gentagende gange lavet banter, når jeg har skrevet i chatten. Jeg tænker så at kører det et gear op, da jeg godt ved at de kan tage denne slags."

Hvorfor stikke til hinanden hvis det ikke er rp relateret?

 

Er det imod reglerne at benytte sig af OOC som ikke omhandler det RP scenarie som man er i? Eller hvordan skal jeg fortolke din besked?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Banana skrev:

som jeg skrev i min øvrige besked, så det ud til at være RP relateret.

Næste gang skal du måske kontakte dem du FORMODER laver noget som DU er uenig i. Dette vil gøre at man ikke føler sig skidt opad ryggen uden grundlag.

Link til kommentar
Del på andre sites

om det er til rp eller ej ændre jo ikke sproget, om du skriver til dem inde eller ude for rp på den måde, havde du fået samme straf, du fik ikke straf for at skrive i ooc, dog indholdet i din besked.

da jeg læste besked vidste jeg ikke om den var inde eller ude for rp, det gør mig ikke så meget om den var eller ej, dog da jeg læste din klage blev jeg usikker.
dog ændre det jo ikke på noget, da sproget ikke var okay.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har snakket med Banana, og er kommet frem til den konklusion, at du ikke skulle have været muted.

Banana skulle have kontaktet dig først, for at høre yderligere om sagen, før at han dragede til konklusionen med at du skulle mutes.

 

Det beklager vi selvfølgelig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.