Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Flynn


Evolv
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Evolv
Staff ingame navn: Flynn
Dit SteamIDSTEAM_0:0:107727459
Staff SteamID: STEAM_0:0:91001638
Forklar situationen: Jeg muggede borgmesteren, hvor han så løber hen til en politi betjent. Jeg vælger at trække mig lidt tilbage til jeg får muligheden for at slå ham ihjel kort efter. Da jeg vælger at tage min bayonet frem for at dræbe borgmesteren, tager Flynn kort fat i mig og slipper  mig igen som jeg føler gav betjenten en større fordel for at stunne og arrestere mig. Der kommer ingen undskyldning eller hensyn til mig eftersom han lige har taget fat i mig uden grund og fortsætter bare sin egen sag og smutter kort efter.
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/Th6Lek6SwaQmm/d1337sioL2qk?invite=cr-MSxNSTIsMTI0MDE5NjMs

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Evovl.

Jeg har nu gennemgået alt hvad der har med sagen at gøre, og nu vil jeg så bedst muligt prøve at forklare min side af sagen og hvorfor jeg handlede som jeg gjorde. Jeg tp'er til deagle mester hvor du kort efter kommer op til os, kigger på os og derefter begynder at stikke deagle mester med en kniv. da jeg på pågældende tidspunkt ikke havde nogen informationer om hvorfor du stikker ham, tager jeg kort fat i dig med min physgun for at få dig til at stoppe med at forstyrrer casen samt muligt RDM. Hvad der overordnet set angår dit mug har jeg nu kigget ghostscenen igennem for hele det pånævnte mug som var i spil under situationen. Du starter mugget ved spawn kl. 16:17:25, du følger efter deagle mester i mugget hele vejen til banken hvor deagle nærmer sig nogen betjente, hvor i begge står i ca. 45 sek. Du går så til spawn og står "afk" i et lille stykke tid. derefter går du over til mig og deagle, hvor det er tydeligt at vi har en aktiv case, derefter begynder du at stikke ham, der tager jeg fat i dig.

Så kort opsummeret abstrahere du flere gange fra dit aktive mug da du går i andet RP, Du kan ikke bare starte et mug og så handle på det 3 minutter efter, hvor både dig og deagle er i et andet RP-scenarie. ergo, et failmug.

 

Så nu vil jeg kort skrive grunden(ene) til hvorfor jeg tog fat i dig

- Det forstyrrer vandvittigt meget min case at du går op og slår ham i ihjel mens du meget tydeligt kan se at jeg har en dialog med spilleren

-  Overordnet set tyder det også stærkt for mig at det er RDMDer jeg ikke fik og stadig ikke har fået fremlagt en gyldig RP grund til at du stak ham.

 

Her er klip af hele mugget spaltet op i 2 dele. (Bemærk at mugget er aktivt under hele klippet/klippene)

Del 1. https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/Tlu6RBfa3d5TK/d1337MAmXWMa?invite=cr-MSw5Z1gsMTU3MDM3MDQ2LA

Del 2: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/TlAEWr-YKM_Qs/d1337qUu5l1j?invite=cr-MSxIbHEsMTU3MDM3MDQ2LA

 

Mvh. Flynn😀

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Flynn jeg forstår godt at du reagere som du gør i form at du tager fat i mig, det kan ske i ren reaktion eller som du selv siger et muligt RDM. Det jeg irritere mig over er det resultere efterfølgende til et arrest. Jeg føler politibetjenten fik en uretfærdig fordel som intet blev gjort ved. Jeg for også ydret mig i klippet om jeg ikke er tilfreds med jeg bliver taget fat i, du ser så stadig bort fra det og lader mig blive arresteret efter min rp situation blev forstyrret af dig.

 

I forhold til hvorfor jeg slår ham ihjel selvom der er gået noget tid er stadig at han vælger ikke at give 5k, Han løber fra mig samt fortæller politiet omkring at jeg mugger ham og en ting som jeg ikke tænkte videre over personligt, men tog med i rp'en er at han kalder mig en "Mongol" der er efter min mening flere end 1 grund til at slå ham ihjel og gør det hurtigst muligt efter han har forladt politiet da jeg igen har en Bajonet og ikke en skyde våben.

Ser skam ingen regel som siger jeg skal slutte mit mug efter efter han er løbet hen til politiet, når jeg stadig havde et aktiv mug/aktivt forsøgte at få ham dræbt hurtigst muligt eftersom han gemte sig ved politiet.

 

Så jeg lige er sikker på du forstår præcist hvad jeg klager over er, at du ikke gjorde noget ved at du tog fat i mig da det virkelig forstyrrede min rp situation og endte med at jeg røg i fængsel.

 

 

-Evolv

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Evolv.
Jeg har lige læst klagen igennem, og set de forskellige klips og jeg har nogle få kommentarer til at lukke klagen.

 

Når du mugger, så skal du forblive tæt på personen du mugger, eftersom jeg kan se at du løber væk fra personen (Hvor du løber over i spawn), så SKAL du afslutte dit mug. Dit mug er slet ikke tydeligt for nogen spillere. Dette er også derfor at Flynn tager fat i dig, når du stikker i borgmesteren, eftersom han er i case med ham, hvilket du også godt vidste. Dog er dit mug her ikke længere gyldigt.

 

Til den del med at betjenten har fået en større fordel af at du blev taget fat i af Flynn kan jeg ikke se. I din video, kan man se at betjenten hopper lidt tilbage, hvilket altså giver mere afstand mellem dig og ham, hvor du selv hopper hen mod betjenten, som giver ham mulighed for at taze dig.

Jeg vil vurdere at Flynn ikke har gjort noget galt, og at dette mest er dig der både laver FailRP, samt at du selv giver betjenten mulighed for at arrestere dig.

 

Har du mere at tilføje eller kommentarer kan du skrive til mig i en PM her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.