Hop til indhold
Stavox

[Solved] Landmanden


Lomholt
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lomholt
Staff ingame navn: landmanden
Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897
Staff SteamID: STEAM_0:0:67537875
Forklar situationen:

Jeg skriver en klage på landmanden på følgende grundlag. "landmanden" mener jeg ikke kan demote den pågældende betjent efter at have observeret at han intet fortager sig der er relaterebart til sit job. Bemærk jeg givet betjenten gentagende advarsler, og forsøgt at have en konstruktiv samtale med betjenten. men må give op da jeg bliver mødt en flabet og modvillig betjent.  Landenmanden mener blot jeg skal blande mig uden om som indsatsleder i denne situation, da det ikke er mit job fritstille betjent der ikke passer sit arbejde, eftersom landmanden mener betjent-jobbet har til formål at løbe rundt og råbe og skrige i nexus og i øvrigt ingen respekt ha' for sin chef.

 

kort sagt hvis demote ikke er den rigtige løsning på problemet i dette tilfælde, så ved jeg ikke hvad er.
Bevis:

 

Redigeret af Lomholt
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lomholt

 

Som jeg forklarer til dig i casen så har du som indsatsleder ikke lov til at demote folk få at være dårlige til deres arbejde som også er fint beskrevet. I regel 19.12 at han går rundt i spawn og laver dårligt RP, er ikke dit arbejde at håndtere. Som indsatsleder de eneste person som kan gøre noget ved det er folk, som er medlem af vicerigspoliti.

 

11 timer siden, Lomholt skrev:

landmanden mener betjent-jobbet har til formål at løbe rundt og råbe og skrige i nexus og i øvrigt ingen respekt ha' for sin chef.

Hvis du ser en betjent som løbe rundt og råbe (Micspam) er det stadig ikke dit job at demote ham du skal derimod call staff i stedet.

 

19.12 Brug af !demote af indsatslederen skal være med enstydige grunde, og "grimt sprog", "dårlig til sit arbejde" er ikke en grund. Misbrug af !demote kan give op til en uges ban.

 

Mvh Landmand

 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej landmanden 

jeg mener ikke der er nogle der er dårlige til sit arbejde i dette tilfælde.

På 28/12/2022 den 1:09 AM , Lomholt skrev:

ikke passer sit arbejde

 

På 28/12/2022 den 1:09 AM , Lomholt skrev:

intet fortager sig der er relaterebart til sit job

Han havde ingen hensigt om at udføre politimæssige handlinger kun at modarbejde, så jeg har besluttet at demote ham

mere har jeg ikke at tilføje.

Redigeret af Lomholt
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Beklager den lange svartid...

 

Jeg tænker godt, at du kan demote betjenten som indsatsleder, hvis betjenten slet ikke laver noget politirelateret arbejde. 
Der er mange begrænsninger for, hvilke grunde man kan demote en betjent for. Men jeg tænker at den her grund er gyldig, nu hvor du også har forsøgt at snakke med ham.
Hvis det var fordi, at betjenten måske bare stod og fartmålede eller generelt ikke var særlig god til deres arbejde, måtte du ikke demote ham for det.
Vi snakker med Landmanden om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.