Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Metro


Nickolai_P
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Nickolai P

Staff ingame navn: Metro

Dit SteamID: STEAM_0:0:516279713

Staff SteamID: STEAM_0:1:16340881

Forklar situationen: 

Står og venter inde ved politi skabet på jeg kan tage liv, hvor jeg så får en besked om at min bil er bliver fjernet af staff, så vælger jeg at skrive i “u” chatten med Metro omkring det, hvor han siger/skriver han fjernede den fordi den holder midt i gården og han lige skulle prøve den, så han fjerner min bil uden grund fordi han vil prøve den nye politi bil. Ved det ikke er første eller anden gang han fjerner personer biler fordi han føler for det.

Bevis: 

Staff billede af min bil, hvor den holder:

https://gyazo.com/11eaa558d7da5fc2631f6887b6e9b035

Staff chat:

https://gyazo.com/3c960866e35b1b57c455030c3b676817

Min console:

------------------------------ 15:30 ------------------------------

[Bil fjernet]: Din bil er blevet fjernet af staff.

[Eftersøgt]: Turbo Isaac gjorde Lebron Jahems eftersøgt. Grund: [auto] Manglende fartbødebetaling | Fart: 178/30 km/t | Bøde: 9,500kr.

(group) Nickolai P: Hey!

(group) Metro: Hey!

(group) MrMikkel: Hey!

(group) mathias: ho

(group) Novaaa: Yo!

(group) Metro: Du holdte midt i gården

[DarkRP] Din bil er blevet spawned

(group) Nickolai P: Og?

------------------------------ 15:31 ------------------------------

(group) Metro: ... Og jeg skulle lige prøve GLB'en

[15:31 Reklame] Mr Ling: den første der kommer ned til bunkeren i tenellen får 200k

(group) Nickolai P: [ANPG][E] sort Aston Martin DBS[MICSPAM] kryds ved Den Gule Lade, vestgående

(group) Nickolai P: Du skal da ikke fjerne den med dine staff evner

[15:31 Reklame] Mr Ling: tunellen*

POLITI: En Mercedes E63s [AUDI] er lige meldt stjålet af ejeren

------------------------------ 15:32 ------------------------------

(group) Nickolai P: Og bare fordi du vil prøve den, så prøv og spøger folk og du må prøve den, istedet for og despawn andres biler

[DarkRP - 15:32:15] Rollator Bent (STEAM_0:0:33698901) disconnected

POLITI: Bilen Mercedes E63s [AUDI] er ikke længere efterlyst

(group) Nickolai P: Det er da på ingen måde okay, og det er bestemt ikke føreste gang du gør sådan noget liegnede

[15:33 Reklame] Beent: Bank åben i Danske Bank 🚁

------------------------------ 15:33 ------------------------------

(group) Metro: Despawner den igen, så du kommer bare

(group) Ohio: Fjollet metro..

(group) Ohio: er på nick p's hold

(group) Nickolai P: Nice one, det er stadig ikke iorden at går sådan

[GChat - mathias]: sådan Nickolai

[DarkRP - 15:33:31] Peter Pinkvin (STEAM_0:0:230360825) disconnected

(group) Ariana Grande: det kan nemt misforståes, bare lige pas på med at gøre det😬

(group) Nickolai P: [ANPG][E] sort Aston Martin DBS[MICSPAM] tunnel ved industri, ud af tunellen

------------------------------ 15:34 ------------------------------

(group) Nickolai P: [ANPG][E] sort Aston Martin DBS[MICSPAM] tunnel ved industri, ud af tunellen

(group) Nickolai P: Bruhh, fjeren den for og køre i den selv og fordi den holder midt i gården

(group) Nickolai P: +1

[Eftersøgt]: Turbo Isaac gjorde Lebron Jahems eftersøgt. Grund: [auto] Manglende fartbødebetaling | Fart: 108/30 km/t | Bøde: 7,000kr.

[DarkRP - 15:34:36] Smølf (STEAM_0:0:526516323) disconnected

PM til Torben Trist: Unmute lige

[Eftersøgt]: Turbo Isaac gjorde Lebron Jahems eftersøgt. Grund: [auto] Manglende fartbødebetaling | Fart: 159/30 km/t | Bøde: 8,500kr.

(group) Metro: Opret en klage hvis du mener det er det værd, jeg hopper af igen

------------------------------ 15:35 ------------------------------

[DarkRP - 15:35:01] Metro (STEAM_0:1:16340881) disconnected

(group) Ohio: nice ltap

(group) Nickolai P: Bye

 

- Nickolai P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @Dynn

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Nickolai_P skrev:

Har lige opdaget via staff chat, at han ikke gang gider at gå et par meter han og despawn han egen bil, som alle andre gør.

 

- Nickolai P


Hej Nickolai

Jeg fjerner ofte politibiler der holder i gården og ikke bliver brugt, særligt hvis de er begrænsede, hvilket GLB'en blandt andet er.

Set i bakspejlet havde du formentlig sikkert sagt jeg godt kunne tage en prøvetur i din bil, men det gad jeg ikke vente på i øjeblikket, og det kan jeg ikke gøre så meget ved nu. Beklager.

Jeg håber ikke du ligger søvnløs over at have undværet netop den politibil i 3 minutter.

- Metro P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Metro har selv foreslået at få fjernet en vifte af direkte staffrelateret rettigheder, da han ikke på traditionel vis er en del af staffholdet. Dette inkluderer bl.a. fjernelse af biler, props o. lign.

 

Vi er bekendte med, at situationen ikke er foregået optimalt, og vi beklager dybt den lange ventetid, som du har oplevet. Vi er meget opmærksomme på at yde en god service og gøre vores bedste for at sikre, at alle vores spillere får den hjælp, de har brug for.

I dette tilfælde har vi truffet en beslutning om at fjerne en række af Metros rettigheder. Dette er en afgørelse, som vi ikke har truffet let, men vi mener, at det er den bedste løsning for at sikre en jævn og professionel service til alle vores spillere.

Vi forstår, at det der er sket kan skabe frustration, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at minimere at lignende sker i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Nickolai P,

Jeg vil gerne beklage dybt og inderligt for min utilregnelige handling. Det var aldrig min hensigt at krænke dig eller gøre dig utilfreds, og jeg kan kun forestille mig, hvor frustreret og vred du må have været, da du opdagede, at din bil var blevet fjernet. Jeg vil gerne tage fuldt ansvar for mine handlinger, og jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt, for at rette op på skaden og forsøge at genoprette tilliden. Jeg håber inderligt, at du kan tilgive mig, og jeg vil gøre alt for at vise, at dette aldrig vil ske igen.
 

Med ærbødige hilsner,
Metro

Redigeret af Metro
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.