Hop til indhold
Stavox

Flere politi ting (har været oppe før, men har ikke fået svar)


Recommended Posts

Hej

Der har været på tale og få flere ting til politiet fx håndjern, med at man selv kan vælge jail time, og en dommer os (lidt med politiet og gøre), og en maskine hvor folk kan tjekke hvad folk har siddet inde for og hvis de er eftersøgt.

 

Hvad har admins fundet ud af? Tror mange af os er forvirret fordi vi ikke har fået nogle svar fra jer (altså head admins) 

Men vil da os lige komme med min egen mening

 

Håndjern:: Synes det er en fed ide med håndjern så politiet ikke skal taze personen i hele tiden, også har politi betjenten os lidt mere tid til og tale med personen der har gjordt noget galt, og personen kan forklare hans version af det. Det kan dog blive misbrugt, men der skal jo bare laves en Regel om det osv.

 

Jail time:: Synes os det er en fed ide med at politi betjentene kan bestemme jail time så det bliver lidt mere som virkelighed, det kan dog os blive misbrugt men igen der skal bare laves en regel om det, og hvis folk misbruger det er det bare ban fra politi jobs eller ban time eller noget.

 

Dommer: Jeg kom selv med forslaget, synes det er en fed ide med en dommer, så det bliver mere realistisk, hvis min post ikke er blevet slettet kan i finde den igen der forklarer jeg det lidt bedre.

 

Maskine: Det med maskinen er at politiet kan tjekke deres navn i det, og der kan de se hvad de har siddet inde for (altså været i fængslet) og hvis de er eftersøgt, tror det kunne være sjovt og have så man har lidt mere viden om personen osv.

 

Det er egentlig det jeg har, og håber da meget på at noget af det kommer ind og at admins bare ser det. Og skriv da en kommentar hvad i synes om det.

 

Med venlig hilsen

Thomas Aka SpaghettiDrengen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Håndjern - Spiller ikke som politi, så har ikke nogen holdning til dette forslag.

 

Jail Time - Jeg synes det er fint med 180 sekunder, som det er nu. Hvis politiet selv kunne bestemme, hvor lang tid jail man skulle have, ville der komme alt for mange admin cases, hvor vi skulle bedømme hvorvidt den givende tid er passende eller ej.

 

Dommer -  Dette synes jeg er en rigtig dårlig ide, da det vil tage alt for langt tid. Normalt kan folk ikke engang vente de 180 sekunder i jail. Samt at det kræver der er "dommere" online hele tiden.

 

Maskine - Nu spiller jeg ikke selv politi, men tror ikke dem der spiller politi gider, at gå ned til en maskine, og skrive hvorfor en bestemt person er blevet jailet. Lige nu har politiet sin politi radio, hvor de kan kommunikere med hinanden, som jeg forslår de bruger. 

 

Dave 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.