Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning lavet af:Frederik


fred501n

Recommended Posts

ingame navn: Frederik.

irl navn: Frederik.

alder: 13

steam ip: kan ikke finde den.

har du været staff før:

ikke rigtig men jeg vil gerne prøve det.

hvorfor skulle vi vælge dig som staff over andre:

jeg holder til det meste kan godt lide at møde nye mennesker og er meget flink imod andre og kan godt lide at hjælpe og når folk kalder mig noget grimt bliver jeg ikke sur jeg beder dem bare om at snakke pænt.

har du arbejdet med ULX før:

nej ikke rigtig men kun en gang kan ikke rigtig finde ud af det så godt.

kan du snakke over mic og dansk:

jeg har en fin microfon og jeg snakker flydene dansk og engelsk men det er måske ikke så vigtigt.

på hvilke dage kan du spille:

Mandag-ikke så meget tirsdag-ikke så meget onsdag-Torsdag-Fredag-Lørdag-Søndag.

andet vi burde vide om dig:

jeg vil bare gerne hjælpe folk med at have det sjovt og få dem til at kunne lide serveren og jeg vil gerne tage det meget seriøst hvis i nu vælger mig.

 

håber i vil tænke på mig når i vælger staff.

mvh: Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @fred501n

 

Det er en meget kort ansøgning. Og du svare dårligt nok på spørgsmålene. Det virker lidt, at du kun vil være admin. Fordi det ser sjovt ud. Og det synes jeg er en forkert holdning. 

Der bliver jeg nød til at skuffe dig. Administrere admin inde på en server. Er ikke kun sjov og ballade. Men kræver mege af en person. At man kan havde et kæmpe overblik, og man kan tage noget ansvar. 

 

Du skriver du har masser erfaring inde for faget. Men du vælger at lade være med at skrive servernes navne. Det virker lide som du ikke har være admin før. 

Men du kan til hver en tid overbevise mig. At jeg tage fejl. Men lad hver med at skrive, at du har været administrere staff inde på en vens server. Som der ingen player havde. Og lukkede efter få dage. 

 

Hvis du skal havde et godt råd for en gammel rotte i faget. Så vent med det staff. Før du er blevet mere moden. 

Der er intet ondt blod i dette her. Men kun et godt råd. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

men jeg ved hvad det kræver at være staff og jeg syntes ikke kun det er sjov og ballade men jeg vil tage det meget seriøst og jeg kender godt navnet på serveren det er stavox evocity og jeg vil meget gerne være staff så vær sød at lade mig følge min drøm og sig ja

 

med venligste hilsner: Frederik

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.