Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - MWL Hyper


Mateo

Recommended Posts

Ingame navn: MWL Hyper
SteamID: STEAM_0:0:81159323
IRL Navn: Oliver BANG
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere været admin på Zypress serveren.

Og jeg har også været admin i et andet Spille community som er Minecraft,

ved godt det ikke har med garrys mod at gøre. så ja jeg har

tidligere været admin på flere forskellige server i gmod.

Men også admin i flere forskellige spil.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg kan lytte til hvad de siger og kan tage

det med ro, selv under press, er jeg god til

at være tænksom og lytte til hvad de har at sige.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja jeg lidt kendskab til nu hvor jeg har været admin på flere forskellige servere.

Så ja det har jeg.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:ja det kan jeg godt men ville helst bruge min microfon,

vis jeg kan komme til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag - 19:00-22:00

Tirsdag - 15:00-22:00

Onsdag - 15:00-22:00

Torsdag - 19:00-22:00

Fredag - 15:00-22:00

Lørdag - 15:00-22:00

Søndag - 15:00-22:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide? Jeg hedder Oliver. og bor i Fuglebjerg, en lille by mellem næstved og slagelse. jeg har

en lille bror som hedder Magnus og han er 10 år gammel. Og mandag og torsdag spiller jeg fodbold på uge 14 som målemand.

nu har jeg lavet mange staff ansøgninger det er kun fordi jeg rigtig gerne ville kunne hjælpe andre så vi alle sammen får et godt sammen hold.

Nogen vil nok sige at jeg er flabbet. Men vis de opfør sig pænt og godt så skal i se verdens sødeste dreng.

 

-MWL Hyper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.