Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning lavet af:Frederik


fred501n

Recommended Posts

Ingame navn: Frederik
SteamID: 
IRL Navn: Frederik 
Alder: 13 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været staff en gang før og det gik godt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg vil gerne være med til at hjælpe folk og gøre gode ting for severen og jeg kan bevare roen og tåle at folk kalde mig grimme ting og andet og vil bare hjælpe folk med at have det sjovere på serveren

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja ikke så meget men to eller tre gange før

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja meget mic og jeg er helt dansker så jeg taler flydende dansk og engelsk

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: alle dage undtagen tirsdag og onsdag der skal jeg til sport men jeg kan en lille smule hver eneste dag

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg vil bare gerne hjælpe folk inde på severen med at have det bedre med at spille der inde og jeg er meget sød når jeg snakker med folk inde på serveren og råber aldrig eller sviner folk til og andet

 

håber i vil overveje at vælge mig som admin på severen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Meget kort ansøgning
  • Har ikke set dig før
  • Meget rodet ansøgning
  • Du burde måske gå ind og læse de hjælpemidler du kan bruge til STAFF ANSØGNINGER, som står tydeligt når du trykke STAFF ANSØGNINGER
  • Tror ikke du er klar over hvad du vil gå ind til
  • Måske lidt for ung til dette arbejde
    Men Held og Lykke skal du have min ven

    - ||CABBIE|| {MembZ}
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.