Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff application- Delirious


Delirous

Recommended Posts

Ingame navn: Delirious
SteamID: STEAM_0:0:64818533
IRL Navn: Magnus
Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jep. Kender næsten alle commands så jeg har god erfaring.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har ret god erfaring med commands og jeg er venlig. Jeg er også ret god til at komme lige når folk spøger om mig. Det også f.eks betyde at jeg er god til 'admin sits' og med at tale med folk som har gjort noget forkert.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja meget. Har været admin på 4 servere nu og de har alle sammen haft ULX. Jeg har brugt det meget gennem tiden og har godt styr på det. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan både skrive og snakke flydende dansk plus jeg bruger min mic på næsten alle servere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kommer c.a hjem kl 2 til 3 hver dag og kan være der til kl 18:20 mindst. Om weekenden og fredag kan jeg være fra morgen til aften :D 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er meget venlig og sjov og har aldrig været VAC-bannet før. Jeg nocliper aldrig når jeg er 'Off duty'. Jeg er god til at løse problemer (vis der sker nogle) og ellers er jeg bare ialt 'et godt menneske'

 

----------------------------

Håber du nød denne Staff application og håber den bliver vedtaget. Med venlig hilsen: Delirious/Magnus
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.