Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på BareMaxx


OpK
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: OpK
Staff ingame navn: Baremaxx
Dit SteamID: STEAM_0:1:54142694
Staff SteamID: STEAM_0:1:39487210
Forklar situationen: Jeg er blevet stukket ned 4 gange i streg af lolly og kalder dermed en case over det. Maxx tp'er til mig, og jeg forklare situationen, men han mener åbentbart det er for useriøst, selvom jeg ikke kalder for sjov. Derefter TP'er han væk, og jeg får ikke den hjælp jeg har brug for

Kan ikke se hvordan at casen skulle blive mindre seriøs af, at jeg bruger termerne RDM + NLR, oversat til dansk..

Bevis: Ikke nødvendigt, maxx var der selv 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @Dynn og ZeNoxXi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Den måde dig og lolly var på i casen gav mig en fornemmelse af at det ikke var seriøst på nogen måde.
Det er derfor jeg valgte at afslutte casen.

Hvorfor vælger du også først at kalde over RDM efter 4 gange, og ikke de første par gange det skete? Igen et tegn for mig på at det nok var troll.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, BareMaxx skrev:

Den måde dig og lolly var på i casen gav mig en fornemmelse af at det ikke var seriøst på nogen måde.
Det er derfor jeg valgte at afslutte casen.

Hvorfor vælger du også først at kalde over RDM efter 4 gange, og ikke de første par gange det skete? Igen et tegn for mig på at det nok var troll.


I starten var det sjovt nok, men så blev det lidt træls at blive stukket ned. Jeg prøvede også at flygte fra situationerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, OpK skrev:


I starten var det sjovt nok, men så blev det lidt træls at blive stukket ned. Jeg prøvede også at flygte fra situationerne.

Havde du bedt ham om at lade være? Hvis man accepterer de første par situationer, er det jo klart han bliver ved. Så må man selv bede ham om at stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, BareMaxx skrev:

Havde du bedt ham om at lade være? Hvis man accepterer de første par situationer, er det jo klart han bliver ved. Så må man selv bede ham om at stoppe.

Jeg fortalte ham, at jeg ville kalde case. Godt nok ved at skrive et punktum foran @.

Men tænker det er tydeligt man ikke gider, når man forsøger at løbe væk

 

Redigeret af OpK
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, BareMaxx skrev:

Bare fordi man løber er det ikke et tegn på at man ikke gider. Man bliver nødt til at sige noget.

Jeg vil mene jeg gjorde det rimelig tydeligt, både ingame og gennem discord

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.