Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage -> Chimsi


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Warmarcus
Staff ingame navn: Chimsi
Dit SteamID: STEAM_0:0:425895348
Staff SteamID: STEAM_0:1:95137821
Forklar situationen: Jeg løber med våben hen til borgmesteren og får license, efter arrester Chimsi mig og jeg kalder case. Han unarrester mig og Giver mig mine ting tilbage men gider ikke give mig mine penge tilbage for det ammo jeg har mistet... Manden giver ikke engang et Job ban selvom han gir alle andre det på samme baggrund. Samt han troller rundt (Intet bevis på dette dsv..)
Bevis: På billeder

20221021023338_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Warmarcus, som jeg fortalte dig in-game slog jeg dig op på KR hvor jeg kunne se at du intet våben license havde, jeg vælger derefter at taze dig og informere dig om at du bliver arresteret for våben uden license, du vælger så at kalde en case på baggrund af noget RDA. Da jeg får kigget logsne igennem kunne jeg se at du have fået våbenlicense hvor jeg hurtigt får dig unarresteret og returneret dine ting (Har lige fået afvide at jeg gerne måtte have arresteret dig fordi at du ikke havde license da jeg slog dig op i KR). Jeg mener ikke at jeg behøver at refundere dig cirka 500kr for nogle skud da jeg fortalte dig at jeg havde set i mit KR at du ikke havde license og at jeg havde gået ud efter hvad jeg havde set. Tænker ikke 500kr er værd at refundere få nogle sølle skud. 

Redigeret af Chimsi
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ligeså godt fortælle dig at jeg overhovedet ikke har været nogen form for troll her til aften, jeg har siddet og har hyggesnakket med Gokke og hans kammerat Wah Shang. Hvis du mener at det er troll at sidde og fyre nogle jokes af omkring hvad i producere inde i jeres Bank så ved jeg ærligt ikke hvad jeg skal sige.

Redigeret af Chimsi
Link til kommentar
Del på andre sites

Når Chimsi tjekker dig for våbenlicens, inden at du har købt det giver det ham fint ret til, at arrestere dig, når du har våben på dig. Også selvom du fik licens kort tid efter.

At du alligevel bliver unarrestet og får dine ting tilbage er jo bare en fordel for dig. Så jeg ser ingen grund til at klage over Chimsi.
Staffs giver ikke hinanden eller sig selv straffe, da det simpelthen ser for dumt ud. Staffs kan selvfølgelig også lave fejl og komme til at bryde reglerne. Bliver vi bekendt med dette, tager vi selvfølgelig en snak med den pågældende staff, så det ikke sker igen.

 

Hvis du har eller får et bevis eller en mere konkret situation, hvor du føler at Chimsi troller, er du velkommen til at lave en ny klage eller kontakte mig eller BareMaxx på Discord. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.