Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Landmaden


Migos
 Del

Message added by Zenoxxi,

Vi vil diskutere dette til vores kommendo HoS møde, og vender tilbage herefter

Recommended Posts

Dit ingame navn: Migos
Staff ingame navn: Landmanden
Dit SteamID:STEAM_0:0:151804568
Staff SteamID: STEAM_0:0:67537875
Forklar situationen: Mathias /wanted mig med grunden dårlig kørsel aos han stopper så en anden person ind til siden og jeg vælger at tage muligheden og skyde ham efterfølgen kommer landmanden hen og siger at man ikke må det jeg forklare ham så at jeg ikke kunne vide det da det ikke står i reglerne landmanden siger så du har en god pointe og går under jorden efter noget tid kommer landamnden hen og siger det er rdm og jeg ville modtage straff jeg siger så det giver ingen mening at jeg får straff for noget der ikke står i reglerne han kommer så med grunden "Du er tidliger staff så du burde vide det" jeg har været inaktiv i flere måndere jeg kan ikke huske reglerne stadgivæk og i sær ikke regler som ikke står inde under F1
Bevis: Ingen bevis

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Migos 

I denne case har jeg snakke med en del staff, der har være på den ene, og den anden side. Jeg for så snakket med en staff director og for at vide at det var RDM.

Du ender med at få en straf, da jeg fik snakket med en admin og vi bliv så enig om straffen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har tilføjet reglen 3.17, for at undgå forvirring i fremtiden.

Du burde ikke have fået en straf for det, da det ikke nødvendigvis var indlysende, og at det ikke stod i reglerne på daværende tidspunkt.

Landmanden fik et råd fra en anden staff, og jeg synes derfor ikke hele skylden ligger på Landmandens skulder.

Vi beklager selvfølgelig episoden, og der bliver også lige skrevet en note på dash, så andre kan se, at straffen ikke er relevant, vi kan desværre ikke fjerne selve straffen fra din historik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.