Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Moderator Ansøgning af PixelOnDuty


PixelOnDuty

Recommended Posts

Ingame navn: PixelOnDuty
SteamID: STEAM_0:1:50456583
IRL Navn: Emil

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har tidligere været admin inde på bl.a Artexservers som Headadmin mit job der inde var at finde nye Moderator ved f.eks. at svarer på ansøgninger eller gå ud og finde nogen hvis der var brug for det. Jeg var også den der holdte styr på admin holdet så som hvis nu der var problemer en der havde lavet noget dumt eller en der skulle promotes eller demotes så skulle jeg sørge for at der kom styr på det. som Headadmin inde på Artex er man praktisk talt Superadmins Højre hånd, og en af dem der var superadmin der inde er en af jeres General Admins EDDY som der lærte fra sig metoder til adminsager eller bare få styr på folk det har jeg så taget til mig. Jeg valgte at sig op på Artexservers efter omkring et år af årsager jeg endeligt ikke har løst til at dele til alle så hvis i ville vide mere så er i velkommen til at skrive til mig. Udover Artex har jeg en del erfaring fra Equinox og Zypress

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg jeg skrev før har jeg en del erfaringer og haft nogen god Overordnede/Venner som der har lært en del fra sig i de år jeg har spillet både som admin men også som en normal spiller. Jeg har god erfaring i at tage det roligt og få overblikket i adminsager da jeg både har skulle tage en masse adminsager i de her år men har desværre også skulle fyre en del. Jeg ville være god at vælge som Moderator på grund af alt min erfaring men også jeg altid høre to sidder eller flere af samme sag og prøver at være så retfærdig som muligt

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har et rimeligt godt kenskab til ULX da jeg har været adminstrator i så langtid og ville også mene da jeg har været så højt et rank på Artexservers at jeg kan de flest ULX kommandoer

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja jeg er født i Danmark så snakker flydende Dansk.

Jeg bruger næsten altid min mic i både adminsager og når jeg bare går rundt som player.

Jeg kan somme tider finde på at skrive hvis nu en server lagger eller jeg lagger da det er meget nemmer at forstå en der skriver i forhold til en der lagger når man snakker, men jeg fortrækker helt sikkert at snakke end at skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan sagtens komme på ved en 16-21 tiden i hverdagene da jeg går i 9 kl og også skal have lavet mine lektier er det ikke altid de tider men der omkring og kan næsten altid kom på i Weekenden

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Der er ikke så meget andet at vide om mig udover at jeg er en helt normal 15 årig dreng der godt kan lide at spille Garry's Mod og ville elske at være Adminstrator her inde på Stavox

 

Med Venlig Hilsen PixelOnDuty

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Kan kun sige gode ting om denne lille fyr her. En god Head Admin inde på Artex. Som man vidste hvor man havde. En person der kunne sit shit til punkt og prikke. Som altid kan holde hovedet koldt.

Men som også viste god lederskab når det galt.

 

Go for it ArtexBro!

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.